Z przyjemnością informujemy, że udostępniliśmy wszystkim pracownikom opcję dodawania ogłoszeń na tzw. Tablicach ogłoszeń na stronach wydziałowych.
Tablice ogłoszeń powstały z myślą o publikowaniu informacji samodzielnie przez każdego pracownika posiadającego profil osobowy w serwisie UMCS. Można je znaleźć na 11 stronach wydziałowych obok aktualności. Pracownicy mają dostęp do wszystkich tablic niezależnie od tego, na którym wydziale lub w jakiej jednostce pracują.
Rekomendujemy publikowanie tam informacji o charakterze organizacyjnym, w szczególności dotyczących:
- jednorazowych zmian w harmonogramie zajęć i konsultacji,
- terminów sesji egzaminacyjnej,
- zapisów na zajęcia,
- spraw socjalnych,
- spraw organizacyjnych związanych z tokiem studiów.
W przypadku ogłoszeń o charakterze ogólnym, np. dotyczących wydarzeń, konferencji, publikacji itp., prosimy o dalsze korzystanie z pośrednictwa redaktorów stron internetowych i publikowanie informacji w aktualnościach.
Niektóre możliwości tablicy ogłoszeń:
- ustawienie daty końca publikacji ogłoszenia, dzięki której wszystkie wyświetlane wpisy są aktualne,
- edycja wcześniej dodanych ogłoszeń,
- podgląd ogłoszenia przed publikacją.
Aby opublikować ogłoszenie, zaloguj się do swojego profilu osobowego, a następnie:
1. Wybierz opcję "tablica ogłoszeń" znajdującą się w prawym górym rogu panelu administracyjnego.
2. Wybierz opcję "Dodaj ogłoszenie".
3. Wybierz odpowiedni wydział i kliknij przycisk "Dalej".
4. Dodaj treść ogłoszenia, ustaw daty publikacji, a następnie zaznacz, czy ma być widoczne w serwisie (aktywny/roboczy) i zapisz zmiany.