Dzień z życia agenta Diebold Nixdorf

18 maja zapraszamy na spotkanie z Diebold Nixdorf, podczas którego będziecie mieli / miały okazję poznać firmę bliżej i zdobyć między innymi umiejętności z zakresu obsługi klienta.

Podczas spotkania studenci / studentki będą mieli / miały możliwość poznania specyfiki pracy w firmie – poznają różnego rodzaju narzędzia potrzebne w trakcie obsługi klienta oraz nauczą się, jak skutecznie prowadzić rozmowę. Co więcej, uczestnicy spotkania zobaczą, jak wyglądają urządzenia, które znajdują się na stacji paliw (kasa, urządzenia peryferyjne) oraz jak się je obsługuje z perspektywy agenta.

Plan spotkania:

  • Kilka słów o firmie
  • Dzień z życia agenta – zadania i obowiązki pracownika Service Desku
  • Jak prowadzić skuteczną rozmowę z klientem? Opowiemy, jakie zasady towarzyszą pracownikom firmy w kontakcie z klientem (jak się do niego odnosić, na co uważać, czego unikać). Każdy z uczestników spotkanie będzie mógł sprawdzić się w roli pracownika Diebold Nixdorf.
  • Profesjonalne usługi. Przedstawimy uczestnikom formy profesjonalnego serwisu IT, bazujące na zasadach ITIL.
  • Continuous Service Improvement – ciągła poprawa usług. Omówimy uniwersalne metody pozwalające modelować procesy w organizacji i pokażemy, czemu tak ważne jest stałe doskonalenie procesów w organizacji.

Spotkanie odbędzie się 18 maja, potrwa 3h i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.

Miejsce: sala 113, Instytut Informatyki UMCS
Termin: 18 maja 2017 r., godz. 13:30 – 16:30

Zapisy: karolina.rymkiewicz@dieboldnixdorf.com

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona.

    Aktualności

    Autor
    Karol Pilorz
    Data dodania
    9 maja 2017