Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Organizatorem konkursu jest Zarząd Uczelniany Samorządu Studentów UMCS.
Ogłaszany jest dla organizacji studenckich średnio 2 razy w roku akademickim. Termin ogłoszenia konkursu przeważnie przypada na początek danego semestru.
Organizacje mogą ubiegać się o dofinansowanie ciekawych projektów/wydarzeń/badań naukowych.
Z Konkursu Grantowego Samorządu Studentów nie jest dofinansowywany: catering, wyjazd zagraniczny czy projekty/wydarzenia realizowane w następnym semestrze.
Konkurs ogłaszany jest w aktualnościach serwisu umcs.pl, na grupie FB Organizacje Uczelniane UMCS, ale też przesyłany pocztą elektroniczną do wszystkich zarejestrowanych organizacji.
Miejsce składania wniosków: Zarząd Uczelniany Samorządu Studentów UMCS, DS. Femina- Sala Klubowa, ul. Langiewicza 20, 20-035 Lublin