Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Termin składania sprawozdań z Grantu Rektora - odroczony
Szanowni Państwo, w związku z Komunikatem Rektora z dnia 11 marca 2020 r., dotyczącym zawieszenia zajęć dydaktycznych w UMCS w terminie nie krótszym niż do dnia 15 kwietnia br. informuję, że termin składania sprawozdań finansowych z Grantu Władz Rektorskich zostaje odroczony do czasu powrotu studentów do regularnych zajęć dydaktycznych (szczegóły pojawią się w terminie późniejszym).
Jednocześnie zwracamy się z prośbą o załatwianie spraw administracyjnych w okresie odwołanych zajęć wyłącznie drogą mailową bądź telefoniczną.
Dziękujemy!
Biuro Spraw Studenckich i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami Zespół ds. Kół Naukowych i Organizacji Studenckich Marta Wolińska DS. „Helios”, ul. Czwartaków 13, pok. 8 20-045 Lublin tel. (81) 537-58-79 e-mail: marta.wolinska@umcs.pl