Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
prosimy o zapoznanie się z zarządzeniem Rektora Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie w sprawie zasad składania wniosków za pośrednictwem USOSweb przez studentów UMCS.
Od 1 października 2022 r. zaczną obowiązywać następujące zasady:
1. W sprawach niewymagających decyzji administracyjnej student składa wniosek do Dziekana Wydziału za pośrednictwem systemu USOSweb modułu: podania, z niżej podanego katalogu:
2. Wnioski złożone za pośrednictwem systemu USOSweb powinny być przez studenta uzasadnione i jeśli tego wymaga sytuacja odpowiednio udokumentowane.
3. Student może zostać poproszony o dostarczenie do dziekanatu wydziału oryginałów dokumentów, na podstawie których dziekan podejmuje decyzje.
4. Wniosku złożonego za pośrednictwem systemu USOSweb nie należy drukować i dostarczać do dziekanatu wydziału.
5. Na wniosek złożony za pośrednictwem systemu USOSweb student otrzymuje decyzje wyłącznie w formie elektronicznej, z którą powinien się zapoznać.
6. Od decyzji dziekana, studentowi przysługuje odwołanie do Rektora w formie tradycyjnej, składając za pośrednictwem dziekana odwołanie w terminie 14 dni od dnia zapoznania się z decyzją w systemie USOSweb.
7. Wnioski złożone bezpośrednio do dziekanatu wydziału lub za pośrednictwem poczty przed dniem wejścia w życie niniejszego zarządzenia będą przez dziekana rozpatrzone i student zostanie poinformowany o decyzji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
8. Wnioski rozpatrzone przez dziekana powinny być wydrukowane przez dziekanat wydziału i umieszczone w aktach osobowych studenta.
9. Wnioski dotyczące zwolnień z opłat za usługi edukacyjne nie będą rozpatrywane za pośrednictwem USOSweb. W tym zakresie obowiązuje zarządzenie nr 42/2019 Rektora UMCS w Lublinie z dnia 26 września 2019 r. w sprawie wprowadzenia wzorów druków dotyczących zwolnienia z opłat za usługi edukacyjne na studiach wyższych rozpoczętych od roku akademickiego 2019/20.
UWAGA
* (dotyczy tylko pkt. 25, 26) na Wydziale Filozofii i Socjologii, aż do odwołania, obowiązuje podanie w wersji tradycyjnej (papierowej), które powinno być złożone w Dziekanacie
Pełna treść zarządzania - plik PDF
Aby złożyć podanie przez Moduł Podania należy zalogować się na swój profil w systemie USOSweb i postępować z poniższą ścieżką:
DLA STUDENTÓW -> Podania -> Złóż nowe podanie
Na następnym ekranie pojawi się lista Podań jakie są dostępne na Twoim wydziale (jest ich około 30). Wybierz interesujące Cię podanie i kliknij wypełnij podanie zapoznając się z informacjami zawartymi przy każdym Podaniu, wypełnij odpowiednie pola i kliknij Zatwierdź. Jeżeli sprawa z jaką zwracasz się do dziekana nie znajduje się w katalogu Podań, skorzystaj z Podania „Ogólne” i dokładnie opisz swoją prośbę.
UWAGA! Nie drukuj podania, gdyż procedura jest w pełni elektroniczna.
Po rozpatrzeniu podania przez dziekana dostaniesz informację na maila, że czeka ona na Ciebie do zapoznania się w USOSweb. Aby ją sprawdzić należy wejść: DLA STUDENTA-> Podania -> i kliknąć szczegóły przy wybranym podaniu.