Strateg budowania marki pracodawcy - rekrutacja na studia podyplomowe

Wychodząc naprzeciw wyzwaniom dzisiejszego rynku pracy Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej oraz IACL - Międzynarodowe Stowarzyszenie Komunikacji i Przywództwa uruchamiają pierwszy w Polsce kierunek praktycznych studiów podyplomowych: „Strateg budowania marki pracodawcy – Employer Branding Strategist”.

Studia są pierwszym w Polsce prowadzonym na uniwersytecie kierunkiem kształcącym strategów odpowiedzialnych za budowę spójnej marki pracodawcy, tzn. od wewnątrz na zewnątrz organizacji.

Ruszyła rekrutacja! O przyjęciu na studia decydować będzie kolejność zgłoszeń. Szczegółowe informacje o wykładowcach, programie, efektach kształcenia i zasadach naboru znajdują się na specjalnie dedykowanej stronie: www.strategeb.pl

Dokumenty można składać do 13 listopada 2015 r. (więcej informacji)


W założeniu organizatorów studiów ich absolwenci będą ekspertami potrafiącymi opracować i wdrożyć skuteczną strategię budowania marki pracodawcy przekładającą się na rozwój biznesu, a także na realizację założonych celów strategicznych organizacji. Będą partnerami dla kadry zarządzającej.

Studenci będą mogli po zdaniu egzaminów ubiegać się o międzynarodowy certyfikat – Certified Employer Branding Strategist (CEBS)© pod patronatem brytyjskiego komitetu norm i standaryzacji - BSI (British Standards Institution).

Kadrę dydaktyczną, obok renomowanych wykładowców Wydziału Filozofii i Socjologii UMCS, stanowią znani, doświadczeni praktycy i trenerzy biznesu, m.in.:

  • Miłosz Brzeziński – Trener biznesu, autor best seller’u: „Głaskologia”
  • Magdalena Żmijewska – trener, praktyk biznesu, była dyrektor HR w MTV Networks, pracuj.pl, obecnie HR Practice Leader w IACL
  • Andrzej Bętkowski – ekspert w Brytyjskiego Instytutu Standaryzacji w Polsce (BSI)
  • Joanna Antoszewska-Komorska - Kierownik produkcji w TVP Lublin. Wiceprezes Zarządu Polskiego Centrum Mediacji O/w Lublinie.
  • Robert Kaszczyszyn - Członek  Zespołu  do  Spraw  Wprowadzenia  Mediacji  w  Polsce. Współzałożyciel  stowarzyszenia  Polskie  Centrum  Mediacji. Jest mediatorem od  1998  roku. Łącznie przeprowadził ponad 3,500 mediacji
  • Rafał Kołodziej - Projektant strategii i usług. Właściciel firmy Greenhat. Strategy & Service Designw ostatnich 5 latach przeprowadził samodzielnie lub był członkiem zespołu w projektach strategicznych dla ponad 5o różnych firm i instytucji publicznych (m.in. Amica Wronki, Sodexo, ERGO Hestia, ING Bank Śląski, Allegro, Raiffeisen POLBANK, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Składy VOX, Urząd Patentowy, Telewizja N, Polpharma, Endo)
  • Justyna Piesiewicz - Praktyk i doradca w zakresie budowania marki. W ciągu roku uczyniła jedną z firm trzecim, najbardziej pożądanym pracodawcą w Polsce. Prezes Zarządu IACL – Międzynarodowego Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa

Również po raz pierwszy w Polsce na studiach podyplomowych zostanie zorganizowany dzień z gośćmi specjalnymi:

  • Andrzej Borczyk – Praktyk, Dyrektor HR, Microsoft
  • Prof. Rafał Ohme - ekspert w dziedzinie psychologii, komunikacji i badań nad mózgiem. Założyciel NEUROHM, firmy badawczej, która testując marki i komunikację integruje podejście tradycyjne psychologii z biometrią i emocjami

Organizatorami studiów są Wydział Filozofii i Socjologii UMCS oraz IACL/Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów Komunikacji i Przywództwa.

Wydział Filozofii i Socjologii prowadzi studia o profilu ogólnoakademickim i praktycznym, dostosowuje programy nauczania i specjalności do zmieniającego się rynku pracy, w swej ofercie edukacyjniej dąży do wypośrodkowania pomiędzy dobrym przygotowaniem specjalistycznym a ogólnohumanistycznym wykształceniem. Kadrę naukowo-dydaktyczną stanowią specjaliści w zakresie socjologii, filozofii, kognitywistyki, polityki publicznej, europeistyki i kreatywności społecznej.

IACL/Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów Komunikacji i Przywództwa działa na styku komunikacji oraz zarządzania. Oferuje doradztwo, narzędzia, skuteczne rozwiązania i analizy, które służą osiąganiu przewagi konkurencyjnej, wzmocnieniu marki, zwiększeniu wydajności pracowników i redukcji kosztów. IACL wspiera biznes, administrację publiczną, a także organizacje non-profit.

    Aktualności

    Data dodania
    4 listopada 2015