Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Uprzejmie przypominamy, że 15 stycznia 2020 r. upływa termin składania sprawozdań finansowych z obu Grantów Samorządu Studentów realizowanych w sem. letnim 2018/2019 oraz zimowym 2019/2020.
15 stycznia br. upływa również termin składania sprawozdań merytorycznych z działalności organizacji za rok kalendarzowy 2019.
W załączeniu znajdują się:
Uwaga! W przypadku jeszcze niezakończonego i nierozliczonego projektu/wydarzenia realizowanego w semestrze zimowym 2019/2020 należy wysłać na adres marta.wolinska@umcs.pl informację z podaniem późniejszego terminu dostarczenia sprawozdania finansowego.
Zgodnie z Zarządzeniem nr 47/2018 Rektora Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z dnia 28 czerwca 2018 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu rejestracji, funkcjonowania i obsługi finansowej uczelnianych organizacji studenckich i doktoranckich na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej każda zarejestrowana w UMCS organizacja ma obowiązek złożenia sprawozdania z działalności za rok ubiegły (kalendarzowy 2019) w terminie do 15 stycznia br.
Sprawozdania w dwóch powyższych kategoriach, przygotowane na odpowiednim wzorze (pliki w powyższych załącznikach) oraz opatrzone wymaganymi podpisami, należy składać w Biurze Spraw Studenckich i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami (pon. - pt. w godzinach 7:30-15:00):
Zespół ds. Kół Naukowych i Organizacji Studenckich
Marta Wolińska
DS. „Helios”, ul. Czwartaków 13, pok. 8
20-045 Lublin
tel. (81) 537-58-79
e-mail: marta.wolinska@umcs.pl