PZU: informacje na temat rodzajów pomocy w związku z sytuacją epidemiczną

W związku z sytuacją, jaka panuje w naszym kraju, przesyłam Państwu istotne informacje o naszej odpowiedzialności i ochronie ubezpieczeniowej oraz krótkie resume dotyczące misji PZU Zdrowie, włączając w to dodatkową ofertę zdrowotną - telemedyczne konsultacje psychologów.

22 505 11 88 - dedykowany numer infolinii medycznej dla osób z objawami koronawirusa. Pod tym numerem czeka wykwalifikowany personel medyczny.

Infolinia czynna jest 7 dni w tygodniu w godzinach od 8.00 do 20.00.

Przypadki wymagające dalszej konsultacji lekarskiej zostaną przekierowane na zdalne porady medyczne.

Komunikat dla klientów PZU ws. koronawirusa (PDF)

Jak możesz zadbać o zdrowie w czasach zagrożenia epidemiologicznego? Szczegóły znajdują się w poradniku profilaktyki zdrowotnej (PDF).

Ponadto każda osoba, która założy konto mjePZU (instrukcja, jak założyć konto), może przeprowadzić bezpłatny wywiad medyczny pod kątem objawów COVID-19. Wywiad medyczny ma formę intuicyjnego kwestionariusza. Na podstawie udzielonych odpowiedzi dotyczących ryzyka i objawów, pacjent otrzymuje wskazania w kwestii dalszego postepowania - kontakt z lokalnymi służbami, pozostanie w domu i zachowanie kwarantanny lub brak wskazań do niej, a także zalecenia do profilaktyki zdrowotnej.

Poprzez mojePZU mogą Państwo również umówić konsultację telefoniczną, uzyskać poradę lekarza i e-receptę. Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Telemedycyna (PDF).

Poniżej linki do informacji, jakie inicjatywy podejmuje PZU w walce z koronawirusem:

https://www.pzu.pl/grupa-pzu/o-nas/aktualnosci/szczegoly/pzu-ugunduje-sprzet-medyczny-do-walki-z-koronawirusem

https://www.pzu.pl/grupa-pzu/o-nas/aktualnosci/szczegoly/pzu-przekaze-200-aut-sluzbom-medycznym

Monika Rybaczek
PZU Życie SA

    Aktualności

    Autor
    Ewa Bąk
    Data dodania
    2 kwietnia 2020