Platforma mojePZU

Zapraszamy wszystkich pracowników UMCS oraz ich współmałżonków i pełnoletnie dzieci ubezpieczonych w PZU Życie SA do zarejestrowania się na platformie www.moje.pzu.pl

Poprzez platformę mojePZU każda osoba ma bezpośredni dostęp do polis i produktów posiadanych w PZU, gdzie może:

  • sprawdzić zakres posiadanego ubezpieczenia,
  • w przypadku polisy Opieki Medycznej umówić wizytę u lekarza, sprawdzić listę usług czy placówek,
  • kupić polisę majątkową,
  • zgłosić szkodę lub świadczenie oraz może śledzić bieżący status zgłoszonego świadczenia,
  • dzięki serwisowi nie gromadzimy papierowej dokumentacji,
  • dostęp do serwisu jest bardzo prosty, a poruszanie się po nim bardzo intuicyjne.

 Szczegółowe informacje oraz instrukcja zakładania konta w serwisie moje.pzu.pl


Jeśli otrzymają Państwo informację, że nie da się samodzielnie założyć konta (pojawia się informacja jak poniżej), oznacza to, że trzeba zadzwonić na infolinię 801 102 007.

Dzieje się tak z powodów bezpieczeństwa. Platforma mojePZU docelowo ma zarządzać wieloma obszarami takimi jak ubezpieczenia, inwestycje czy zdrowie (terminarz wizyt u lekarza, badań itd.).

W związku z powyższym jako administrator tych danych zachowujemy maksimum ostrożności podczas zakładania konta. Numer telefonu oraz adres e-mail to narzędzia autoryzacyjne i jeżeli okaże się, że jest w nich rozbieżność, bądź np. nie mamy takich w systemie, a klient podaje je jako narzędzie autoryzacji, w takim przypadku system wymusi kontakt z infolinią celem uzupełnienia/weryfikacji/korekty tych danych.


Źródło: Monika Rybaczek, Starszy Menedżer ds. Sprzedaży Korporacyjnej, PZU Życie SA

    Aktualności

    Autor
    Ewa Bąk
    Data dodania
    19 września 2019