Konserwacja i naprawa urządzeń biurowych

Dział Eksploatacji informuje, że zawarta została nowa umowa na świadczenie usług konserwacji i napraw urządzeń biurowych dla potrzeb jednostek UMCS na okres 24 miesięcy.

Umowa obejmuje konserwacje i naprawy następujących urządzeń:

  • drukarki,
  • urządzenia wielofunkcyjne,
  • kserokopiarki,
  • niszczarki.

Zgłoszenia konserwacji i naprawy urządzeń biurowych można przekazywać:

  • w formie skanu, wysyłając na adres e-mail: urzadzenia.biurowe@poczta.umcs.lublin.pl
  • w formie pisemnej - w Dziale Eksploatacji - Sekcja Technicznego Utrzymania Obiektów, ul. Sowińskiego 12, pok. 25 tel. (81) 537-53-15,
  • przez Kancelarię UMCS.

Osobą realizującą umowę ze strony UMCS jest Joanna Rząd:

    Aktualności

    Data dodania
    15 kwietnia 2019