Zaproszenie na spotkanie z Krzysztofem Janiakiem, koordynatorem ds. komunikacji IKEA Retail w Polsce

Mamy świetnych studentów, co m.in. potwierdziła ubiegłotygodniowa gala organizacji studenckich, gdzie nasze medioznawcze koła zgarnęły najwyższe wyróżnienia.

Ale też mamy świetnych absolwentów! Kilka dni temu gościliśmy na WPiD Pana Jakuba Gdyka, absolwenta Dziennikarstwa i komunikacji społecznej, a już w najbliższy poniedziałek (20 czerwca o godz. 15.00) odwiedzi nas Pan Krzysztof Janiak, koordynator ds. komunikacji IKEA Retail w Polsce, absolwent Produkcji medialnej.

Spotkanie odbędzie się stacjonarnie w Auli A.1.16 w budynku Wydziału Politologii i Dziennikarstwa UMCS (ul. Głęboka 45). Można będzie w nim uczestniczyć także online, za pośrednictwem aplikacji Teams (link udostępnimy w dniu spotkaniu).


Poniżej kilka informacji o zaproszonym ekspercie:

  • Od kilku lat zajmuje się komunikacją korporacyjną w IKEA (z małą przerwą). Koordynuje projekty, które łączą w sobie obszary komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej, a także public affairs związane m.in. ze zrównoważonym rozwojem i zaangażowaniem społecznym, logistyką, działaniami komercyjnymi marki czy gastronomią. Największym obszarem, za który jest odpowiedzialny w swojej pracy to Różnorodność, Równe Traktowanie i Kultura Przynależności.
  • Do komunikacji stara się podchodzić z kreatywnością, świeżym spojrzeniem i wykorzystaniem nieszablonowych rozwiązań, a także efektywnym łączeniem różnych sposobów i kanałów dotarcia do grup docelowych. Wspierał m.in. kampanie „Pokój Nastolatka”, „60 lat IKEA w Polsce. Na dobre i na… lepsze” (Srebrny Spinacz) czy wprowadzanie do sprzedaży toreb STORSTOMMA – wielokolorowych wersji popularnych niebieskich toreb IKEA.
  • Swoją przygodę w IKEA na pewien czas przerwał, aby pracować jako specjalista ds. komunikacji w Agorze SA, gdzie odpowiadał za wspieranie komunikacyjne segmentów Kino i Internet – takich marek jak m.in. Gazeta.pl, Pasibus czy Helios. Wdrożył tam także nowy portal intranetowy – niezwykle ważne narzędzie z perspektywy komunikacji wewnętrznej.
  • Zanim przeprowadził się do Warszawy (oprócz Produkcji medialnej jest także absolwentem Dziennikarstwa i Medioznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim), był związany z Radiem Centrum w Lublinie, gdzie pracował jako reporter, wydawca i prezenter serwisów informacyjnych. Współpracował również z lubelską redakcją „Gazety Wyborczej”. Swoją przygodę z komunikacją zaczął w Stowarzyszeniu Homo Faber, w którym przez wiele lat zajmował się promocją lubelskiej edycji Objazdowego Festiwalu Filmowego “Watch Docs. Prawa Człowieka w Filmie” oraz koordynował prace lubelskiej odsłony portalu NaprawmyTo.

Spotkanie wieńczy zajęcia z Public relations, realizowane w bieżącym semestrze przez doktora Wojciecha Magusia, ale ma charakter otwarty - zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

    Aktualności

    Data dodania
    15 czerwca 2022