Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Serdecznie zapraszamy na panel dyskusyjny realizowany w ramach wykładu ogólnouniwersyteckiego pt. Administracja i biznes – jak efektywnie współpracować? z udziałem gości zewnętrznych reprezentujących administrację, firmy prywatne oraz instytucje otoczenia biznesu, który odbędzie się dnia 13 stycznia 2022 r. o godz. 13.00.
Spotkanie będzie miało charakter otwarty i odbędzie się w formule zdalnej za pośrednictwem aplikacji MS Teams. Celem organizacji niniejszego wydarzenia jest przedstawienie studentom oraz innym zainteresowanym osobom praktycznych aspektów współpracy obu sektorów.
W spotkaniu wezmą udział następujący goście:
Podczas spotkania porozmawiamy m.in. o tym jakie czynniki mają wpływ na współpracę administracji i biznesu, a także jak wyglądają pola tej współpracy – uczestnicy spotkania przedstawią przykładowe działania/projekty. Podczas spotkania poruszymy także kwestie barier, które mogą się pojawić w tej relacji międzysektorowej, jak i metod sprzyjających zwiększeniu efektywności dla wspólnie podejmowanych działań.
Serdecznie zapraszamy!
Kliknij tutaj, aby dołączyć do spotkania
W przypadku problemów technicznych z dostępem do spotkania lub pytań dotyczących ww. wydarzenia proszę o kontakt z Dr Elżbietą Szulc-Wałecką: elzbieta.szulc-walecka@mail.umcs.pl