II Forum Administracji UMCS | 13.03.2024

dr Elwira Michalska

01.02.2024

Serdecznie zapraszamy wszystkie pracowniczki i pracowników administracji Uniwersytetu na II Forum Administracji UMCS. Wydarzenie, na które złoży się część panelowa oraz warsztaty odbędzie się 13 marca br. w budynku Wydziału Filozofii i Socjologii. Tegoroczne Forum odbędzie się pod hasłem „Komunikacja w Uniwersytecie”. Jest to wyjątkowa okazja do spotkania w jednym miejscu przedstawicielek i przedstawicieli między innymi administracji wydziałowych i administracji centralnej, podzielenia się własnymi doświadczeniami i wypracowania wspólnych rozwiązań ułatwiających pracę. Uczestnicy Forum, dzięki udziałowi w warsztatach mają również szanse dalszego rozwoju zawodowego i osobistego, ale również na chwilę relaksu.

Wydarzenie otworzą – JM Rektor UMCS prof. dr hab. Radosław Dobrowolski oraz mgr Grażyna Elżbieta Fiok – Kanclerz UMCS.

Szczegółowy program II Forum Administracji oraz formularze zgłoszeniowe znajdują się na stronie: II Forum Administracji UMCS. Ze względu na limity miejsc w salach na wszystkie wydarzenia, również na część panelową obowiązują zapisy, przy pomocy poniższych formularzy.

Prosimy o zapisanie się na maksymalnie dwa warsztaty.

Zapisy trwają do 29 lutego 2024 r.