Cele Koła:
- propagowanie szeroko pojętej kultury nowych mediów i cyberkultury,
- badania naukowe w różnych specjalnościach, wynikających z kierunków kształcenia (w formie badań stacjonarnych, specjalistycznych obozów naukowych, wyjazdów do instytucji i firm zajmujących się kulturą cyfrową itp.),
- zapraszanie gości badaczy, artystów i specjalistów z zakresu nowych mediów, game development, ICT, marketingu i promocji, animacji kultury na spotkania, warsztaty, szkolenia, wykłady i prezentacje,
- badanie i animacja kultury gier komputerowych,
- projekty wydawnicze oraz multimedialne i sieciowe,
- realizacja indywidualnych oraz zbiorowych form kreatywności studentów,
- nawiązanie współpracy ze studentami, kołami naukowymi z UMCS i z innych ośrodków uniwersyteckich w kraju i zagranicą,
- współpraca z instytucjami kulturalnymi i medialnymi z regionu, kraju i zagranicy,
- promowanie dziedzictwa kultury cyfrowej,
- organizowanie sesji naukowych,
- rozpoznawanie problemów związanych z animacją kultury cyfrowej, sieciowej i nowo medialnej w powiązaniu z udziałem w upowszechnianiu kultury.
Zobacz więcej: Organizacje UMCS, Facebook, YouTube