Regulamin zamówień poniżej 30 tyś. Euro
Dane do faktury:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5
20-031 Lublin
NIP: 712-010-36-92
Wnioski o dokonanie przedpłaty opłaty konferencyjnej/i noclegów:
- Podanie do Dyrektora szkoły zawierające szacowane koszty konferencji podpisane przez Promotora i Dyrektora Instytutu.
- Opinia Promotora uzasadniająca udział w konferencji.
- Informacja od organizatorów o przyjęciu prezentacji.
- Wniosek o wszczęcie postępowania (osobny na noclegi).
- Zamówienie na noclegi.
- Pismo kierowane do Kwestury o zapłatę opłaty konferencyjnej, z wyszczególnieniem kwoty, danych odbiorcy przelewu oraz jego konta bankowego oraz treści jaką organizator konferencji oczekuje w tytule przelewu oprócz danych osobowych Doktoranta (W przypadku posiadania proformy lub faktury do zapłaty wystarcza opisany dokument)
- Załącznik w postaci wydruku ze strony internetowej konferencji (bądź maila od organizatorów konferencji) potwierdzającego kwotę przelewu, jego odbiorcę oraz konto bankowe.
W przypadku zwrotów gotówki:
- Podanie do Dyrektora szkoły zawierające szacowane koszty konferencji podpisane przez Promotora i Dyrektora Instytutu.
- Opinia Promotora uzasadniająca udział w konferencji.
- Wniosek o wszczęcie postępowania (osobny na noclegi).
- Zamówienie na noclegi.
Powyższe dokumenty powinny zostać złożone przed uiszczeniem opłat.
- Opisana faktura wystawiona na UMCS.
- Potwierdzenie przelewu lub informacja na fakturze wskazana przez wystawcę, że została opłacona gotówką.
Procedura zakupu książek, podręczników:
- Wniosek o wszczęcie postępowania podpisany przez Dyrektora Instytutu i Promotora w pkt. 8,
- Zamówienie na zakup książek/i , na którym należy podać dane do faktury,
- Po otrzymaniu zgody na zakup należy poprosić zlecenibiorcę o wystawienie faktury proforma,
- Po jej otrzymaniu należy ją przekazać do Biura Szkół Doktorskich, które przekaże ją do Zespołu Finansowego w celu dokonania opłaty za zamówienie,
- Właściwe faktury, kiedy zamówienie zostanie zrealizowane należy dostarczyć do Biura Szkół zaraz po ich otrzymaniu np. jeśli otrzymają je Państwo drogą elektroniczną,
- Zamówione książki, podręczniki muszą być wysłane na adres Szkół Doktorskich,
- Książki, podręczniki będą do Państwa dyspozycji po otrzymaniu odpowiedniej sygnatury.