Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
INFORMACJA WYDZIAŁOWEJ KOMISJI REKRUTACYJNEJ WPIA UMCS W LUBLINIE DLA KANDYDATÓW PRZYJĘTYCH NA STUDIA
Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna WPiA UMCS w Lublinie niniejszym informuje, że kandydaci przyjęci na studia mogą doręczyć komplet dokumentów w formie papierowej osobiście do siedziby Komisji (pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5 w Lublinie, budynek Wydziału Prawa i Administracji, Aula Uniwersytecka; tel. 81 537 77 79). Dokumenty będą przyjmowane w następujących terminach:
W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego przyjmowanie kompletu dokumentów w formie papierowej w siedzibie Komisji odbywa się z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego.
Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna WPiA UMCS ponadto informuje, że komplet dokumentów w formie papierowej można także doręczyć za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską na adres:
Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna
Wydział Prawa i Administracji
UMCS w Lublinie
Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5
20-031 Lublin
z dopiskiem „Rekrutacja” oraz wskazaniem kierunku, trybu (stacjonarny / niestacjonarny) i stopnia studiów (studia jednolite magisterskie / studia I-go stopnia / studia II-go stopnia)