UWAGA! Stypendium ministra dla studentów w roku akademickim 2022/2023

Drogie Studentki i Drodzy Studenci, 

Zachęcamy do ubiegania się o stypendia ministra za znaczące osiągnięcia na rok akademicki 2022/2023.

Studenci zainteresowani ubieganiem się o stypendium ministra na rok akademicki 2022/2023 proszeni są o zgłaszanie się do dnia 10 października 2022 r. drogą elektroniczną na adres e-mail: justyna.nowaczynska@mail.umcs.pl , podając swoje dane: imię i nazwisko, rok i kierunek studiów, numer albumu, numer telefonu oraz adres do korespondencji na terenie RP.

Studentów Wydziału Artystycznego prosimy o wysłanie kopii powyższego zgłoszenia na adres: julia.maj@mail.umcs.pl

Podstawą do ubiegania się przez studentów kierunków artystycznych o stypendium ministra są osiągnięcia w dyscyplinie sztuki muzyczne/ sztuki plastyczne o zasięgu krajowym i międzynarodowym – udział w koncertach, wystawach, konkursach, nagrody i wyróżnienia.

Należy podać osiągnięcia z całego okresu studiów, studenci studiów II stopnia podają osiągnięcia od początku studiów licencjackich.

Prosimy przygotować wykaz osiągnięć i załączniki dokumentujące osiągnięcia:

Tytuł pracy artystycznej, nazwa wystawy, galeria, miasto, państwo, data prezentacji.

Tytuły utworów wykonywanych/ stworzonych, nazwa koncertu, instytucja wykonania, miasto, państwo.

Szczegółowe informacje, dotyczące stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za znaczące osiągniecia dla studentów, dostępne są na stronie Ministerstwa Edukacji i Nauki.

Informacja na temat stypendiów Ministra Edukacji i Nauki za znaczące osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2022/2023 (konkurs SST03) - Ministerstwo Edukacji i Nauki - Portal Gov.pl (www.gov.pl)

Procedura składania wniosku na rok akademickim 2022/2023 wygląda następująco:

  • najpóźniej do dnia 10 października student dokonuje zgłoszenia na adres e-mail zgodnie z powyższymi wytycznymi,
  • koordynator zakłada studentowi konto „redaktora wniosków" w systemie ZSUN/OSF,
  • koordynator tworzy wnioski dla poszczególnych studentów, którzy droga mailową wystąpili o złożenie wniosku,
  • przy wypełnianiu wniosku uczestniczy student, któremu koordynator zakłada konto „redaktora pomocniczego",
  • student, po otrzymaniu od koordynatora loginu i hasła edytuje cały wniosek, w tym swoje dane osobowe, opis osiągnięć czy załączniki, następnie po wypełnieniu danych we wniosku student informuje koordynatora o zakończeniu edycji wniosku,
  • koordynator sprawdza kompletność wniosku i zgodność danych dotyczących studiów (rok, kierunek, etc.) oraz osiągnięć ze stanem faktycznym, w przypadku konieczności koordynator uzupełnienia dane lub występuje o to do studenta,
  • po zakończonym etapie składania wniosków przez studentów koordynator przekazuje wnioski JM Rektorowi do decyzji, które wnioski zostaną przekazane do Ministerstwa.


W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Spraw Studenckich i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów, tj. z Panią Justyną Nowaczyńską (tel. 81-533-86-27) lub e-mail: justyna.nowaczynska@mail.umcs.pl

    Aktualności

    Autor
    Julia Maj
    Data dodania
    5 października 2022