Nowy numer czasopisma naukowego "Res Rhetorica" już dostępny

Miło nam zaanonsować, że jest już dostępny najnowszy numer czasopisma naukowego "Res Rhetorica", poświęcony retoryce wizerunku publicznego, a współredagowany przez dr Elżbietę Pawlak-Hejno z Katedry Komunikacji Medialnej.

W numerze znajdziecie też artykuł pani Weroniki Machały, studentki Produkcji Medialnej. Tekst powstał na podstawie pracy licencjackiej nagrodzonej w konkursie na najlepszą pracę dyplomową obronioną na Wydziale Politologii i Dziennikarstwa UMCS w roku akademickim 2019/2020. Autorce gratulujemy publikacji i życzymy dalszych sukcesów!

Możecie też przeczytać wielogłos o wyzwaniach retorycznych w nauczaniu on-line oraz sprawdzić z jakimi trudnościami borykał się m.in. profesor Paweł Nowak.

Zapraszamy do lektury! 


"Res Rhetorica" - Tom 9 Nr 2 (2022): Retoryka wizerunku publicznego/ Rhetoric of the public image


Kwartalnik „Res Rhetorica" to recenzowane naukowe czasopismo elektroniczne, powstałe w kręgu badaczy zrzeszonych w Polskim Towarzystwie Retorycznym. Kwartalnik służy jako forum wspólnej refleksji nad rolą retoryki w różnych praktykach komunikacyjnych i upowszechniania badań naukowych na temat retoryki dawnej i współczesnej.

    Aktualności

    Data dodania
    7 lipca 2022