Warunkiem ubiegania się o przyjęcie na studia jest rejestracja w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów, złożenie kompletu dokumentów oraz uiszczenie opłaty wpisowej w wysokości 150 złotych.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy wydrukowany z systemu IRK, uzupełniony i podpisany;
- odpis lub poświadczona przez uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów magisterskich uprawniających do podjęcia kształcenia na studiach podyplomowych. W przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą, kandydat składa oryginał dyplomu oraz tłumaczenie na język polski potwierdzone przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikację dyplomu lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego;
- dwie aktualne fotografie kandydata, spełniające wymagania obowiązujące przy wydawaniu dokumentów tożsamości;
- kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata;
- ewentualnie zaświadczenie o posiadaniu uprawnień pedagogicznych;
- pokwitowanie wpisowego wniesionego na właściwe konto. Wpisowe zostanie zaliczone na poczet czesnego za pierwszy semestr studiów. Na blankiecie przelewu należy wpisać kierunek studiów podyplomowych.
W przypadku większej liczby zakwalifikowanych zgłoszeń niż liczba miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.
Opłata za semestr:
1400 zł
Absolwenci UMCS z tytułu posiadania karty absolwenta mogą skorzystać z 10% zniżki na czesne.
Nr konta:
dla edycji 2017/2018: 97 1030 1999 2405 9270 0014 6301
dla edycji 2016/2017: 68 1030 1999 2405 9270 0014 4301
dla edycji 2018/2019: 29 1030 1999 2405 9270 0014 8301
Termin i miejsce przyjmowania dokumentów:
dokumenty będa przyjmowane do 5 października 2018 r.:
pl. M. Curie-Skłodowskiej 4a
Lublin
Sekretariat Instytutu Historii (pok. 309 w Nowym Gmachu Humanistyki)
lub u kierownika studiów (pok. 233 w Starym Gmachu Humanistyki).