W celu przyjęcia na studia konieczne jest zarejestrowanie się w Systemie Obsługi Rekrutacji oraz złożenie wymaganych dokumentów.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy wydrukowany z systemu, wydrukowany i podpisany;
- odpis lub poświadczona przez uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów licencjackich lub magisterskich. W przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą, kandydat składa oryginał dyplomu oraz tłumaczenie na język polski potwierdzone przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikację dyplomu lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego.
UWAGA! Po dokonaniu internetowej rejestracji należy niezwłocznie złożyć komplet dokumentów. Kwalifikacja na studia odbywa się po analizie dokumentów papierowych.
W okresie trwania zagrożenia epidemiologicznego prosimy o korespondencyjne przesłanie dokumentów na adres:
Sekretariat Instytutu Administracji i Prawa Publicznego
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Plac. M. C. Skłodowskiej 5
20-031 Lublin
pokój nr 706
Opłata za studia:
- I semestr: 1965 zł
- II semestr: 1965 zł
- Całkowity koszt studiów: 3930 zł
Opłata za studia z uwzględnieniem karty absolwenta - 10 %:
- I semestr: 1768 zł
- II semestr: 1769 zł
- Całkowity koszt studiów: 3537 zł
Opłata za studia z uwzględnieniem karty absolwenta - 5 %:
- I semestr: 1866 zł
- II semestr: 1867,50 zł
- Całkowity koszt studiów: 3733,50 zł
Nr konta do wpłat czesnego za studia zostanie podany w późniejszym terminie.
Termin i miejsce przyjmowania dokumentów:
Rejestracji w SOR dokonać można do 31 października 2022 r.
Dokumenty zgłoszeniowe należy złożyć do3 listopada 2022 r.
Dokumenty należy przesłać na podany adres:
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Plac. M. C. Skłodowskiej 5
20-031 Lublin
Planowany termin uruchomienia studiów:
listopad 2022 r.
Kierownik studiów podyplomowych:
dr hab. Kamil Sikora prof. UMCS
e-mail: kamil.sikora@mail.umcs.pl