Profil osobowy pracownika

 Dane uzupełniane automatycznie (pobierane z SAP)

  • imię i nazwisko,
  • tytuł/stopień naukowy,
  • stanowisko,
  • pełniona funkcja,
  • adres e-mail,
  • nazwa jednostki.

W przypadku niezgodności danych ze stanem faktycznym lub konieczności ich zmiany (np. nazwiska), należy zwrócić się do Centrum Kadrowo-Płacowego.

Dane edytowane samodzielnie przez pracownika

Zgodnie z regulaminem, każdy pracownik ma obowiązek opublikować na swoim profilu następujące informacje:

  • miejsce dyżurowania,
  • telefon (służbowy),
  • terminy konsultacji (dotyczy tylko pracowników naukowych).

Zachęcamy również do publikacji szerszych informacji, na przykład dotyczących:

  • działalności naukowej – zainteresowania naukowe, prowadzone badania, publikacje, nagrody i wyróżnienia, konferencje;
  • działalności edukacyjnej – prowadzone zajęcia / wykłady;
  • spraw organizacyjnych, np. związanych z prowadzeniem zajęć, terminami zaliczeń;
  • innych informacji, np. pliki dla studentów.

Sposób logowania

  1. Należy wejść we własny profil osobowy (przez książkę adresową na stronie umcs.pl lub wpisując nazwisko w wyszukiwarkę).
  2. W prawym górnym rogu znajduje się opcja "Edytuj profil".

  3. Należy zalogować się za pomocą CAS poprzez stronę login.umcs.pl.
  4. Po zalogowaniu należy wybrać opcję "książka adresowa", która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.

Ograniczenia

Należy pamiętać, że nie wolno publikować:

  • danych osobowych,
  • materiałów objętych ochroną praw autorskich.

Wersje językowe

Profil pracownika może być uzupełniony w kilku wersjach językowych (angielska, rosyjska, ukraińska, francuska, azerska).