Dane uzupełniane automatycznie (pobierane z SAP)
- imię i nazwisko,
- tytuł/stopień naukowy,
- stanowisko,
- pełniona funkcja,
- adres e-mail,
- nazwa jednostki.
W przypadku niezgodności danych ze stanem faktycznym lub konieczności ich zmiany (np. nazwiska), należy zwrócić się do Centrum Kadrowo-Płacowego.
Dane edytowane samodzielnie przez pracownika
Zgodnie z regulaminem, każdy pracownik ma obowiązek opublikować następujące informacje:
- miejsce dyżurowania,
- telefon (służbowy),
- terminy konsultacji (dotyczy tylko pracowników naukowych).
Zachęcamy również do publikacji szerszych informacji, na przykład dotyczących:
- działalności naukowej - zainteresowania naukowe, prowadzone badania, publikacje, nagrody i wyróżnienia, konferencje;
- działalności edukacyjnej - prowadzone zajęcia / wykłady;
- spraw organizacyjnych, np. związanych z prowadzeniem zajęć, terminami zaliczeń;
- innych informacji, np. pliki dla studentów.
Sposób logowania
- Należy wejść we własny profil osobowy (przez książkę adresową na stronie umcs.pl lub wpisując nazwisko w wyszukiwarkę).
- W prawym górnym rogu znajduje się opcja "Edytuj profil".
- Należy zalogować się za pomocą CAS poprzez stronę login.umcs.pl.
- Po zalogowaniu należy wybrać opcję "książka adresowa", która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
Ograniczenia
Należy pamiętać, że nie wolno publikować:
- danych osobowych,
- materiałów objętych ochroną praw autorskich.
Wersje językowe
Profil pracownika może być uzupełniony w kilku wersjach językowych (angielska, rosyjska, ukraińska, francuska, azerska).