Kalendarz

Kalendarz jest osadzony na stronie umcs.pl i na każdej stronie wydziałowej. Na pozostałych stronach nie jest umieszczony automatycznie, ale można go włączyć. Kalendarz prezentuje wydarzenia nadchodzące chronologicznie.

Umieszczanie wydarzeń w kalendarzu

Aby umieścić wydarzenie w kalendarzu, należy przejść do CMS / Treści / Zarządzanie treściami / Wybrana strona / Kalendarz wydarzeń i wybrać opcję "dodaj nowy".

Uzupełnianie szczegółów wydarzenia nie różni się niczym od uzupełniania aktualności z jednym wyjątkiem. Bardzo istotne jest ustawienie daty wydarzenia. Narzędzie to wyświetla wydarzenie do momentu, kiedy ono się rozpocznie. Jeśli więc mamy wydarzenie trwające kilka dni, warto wybrać najpóźniejszą możliwą datę rozpoczęcia, np. jeśli konferencja trwa w dniach 19-21 marca, ustawiamy czas trwania tak, jak poniżej:

Dzięki temu wydarzenie będzie wyświetlać się jako nadchodzące do godz. 18.50 dnia 21 marca. W przypadku ustawienia daty rozpoczęcia na 19 marca o godz. 9.00, wydarzenie będzie się wyświetlać jako nadchodzące właśnie do tego terminu, a potem zniknie.

Zgłaszanie wydarzeń do publikacji na stronie głównej

Wydarzenia z kalendarza mogą być zgloszone do publikacji na stronie głównej umcs.pl. Wystraczy skorzystać z opcji "zgłoś publikację na stronie głównej" na liście wydarzeń.

Uwaga! Strony, które oferują wiele wydarzeń, powinny miec uzupełniony kalendarz równolegle z aktualnościami. Wydarzenia zgłoszone na umcs.pl układają się chronologicznie co oznacza, że publikacja utrzymuje się na stronie głównej kilka dni (lub dłużej) przed wydarzeniem. W przypadku aktualności publikacja trwa często 1-2 dni od momentu zgłoszenia.

Jeśli opcja nie wyświetla się to znaczy, żę wydarzenie zostało już zgłoszone.

W przypadku edycji wydarzenia, które było już opublikowane na stronie głównej umcs.pl, należy zgłosić je ponownie.