Kto publikuje treści w serwisie umcs.pl?
Serwis umcs.pl składa się z około 300 stron internetowych, które mają różnych redaktorów:
- Serwis główny obsługuje redakcja serwisów internetowych umcs.pl. Niektóre obszary serwisu głównego redagowane są przez pracowników, którzy zajmują się merytorycznie daną dziedziną (np. Pracownik, Kandydat, Studia podyplomowe).
- Strony wydziałowe mają własnych redaktorów, których listę można znaleźć tutaj.
- Strony tematyczne (projektowe, jednostek naukowych innych niż wydziały, organizacji studenckich itp.) również mają swoich redaktorów.
Aby opublikować treści na wybranej stronie, należy skontaktować się z jej redaktorem.
Jak dostarczyć treści do publikacji w serwisie głównym?
Najlepiej przesłać informację ze służbowego adresu e-mail wraz z załącznikami na adres redakcja@umcs.pl.
Format materiałów
Odpowiedni format materiałów przyspieszy publikację i zapewni wymaganą przepisami dostępność materiałów.
- Informacje należy dostarczyć w formie tekstowej (w treści maila lub w załączniku do maila w formacie tekstowym). Tekst nie powinien być przekazywany w formie grafiki czy skanu do przepisania; grafika może pełnić wyłącznie rolę ilustracyjną.
- Zdjęcia i grafika powinny być przekazywane w formie załączników (najlepiej w formacie png, jpg). Aby grafika wyświetlała się poprawnie, musi mieć rozdzielczość przynajmniej 72 ppi.
- Baner ("mały" baner do obszaru tematyczego lub na stronę tematyczną) powinien mieć wymiary 880 x 280 pikseli.
- Slider na stronę główną powinien mieć wymiary 1600 x 400 pikseli.
- Ewentualne wzory dokumentów i inne treści w oddzielnych plikach również należy przesłać jako załączniki.
- Filmy najlepiej wysyłać jako link do YouTube (osadzamy je w serwisie).
Prawo autorskie
Prosimy o przesyłanie do nas wyłącznie materiałów, które nie naruszają praw autorskich osób trzecich (np. nie są pobrane z internetu albo z nieznanego źródła).
RODO
W przypadku zapisów uczestników na wydarzenia należy przestrzegać regulacji RODO. Ewentualne zapisy najlepiej prowadzić przez formularze serwisu umcs.pl. W celu utworzenia takiego formularza należy skontaktować się z redakcją.
Nie publikujemy ogłoszeń, które zawierają informacje o przesyłaniu danych osobowych na prywatne adresy e-mail lub inne ryzykowne czy niezgodne z prawem zapisy.
Czas publikacji
W przypadku aktualności Redakcja serwisów internetowych przyjmuje zgłoszenia publikacji dostarczone w dni robocze min. 24 godziny przed odbyciem się wydarzenia. Zgłoszenia przesłane z mniejszym wyprzedzeniem będą rozpatrywane indywidualnie.
UWAGA!
Redakcja serwisów internetowych zastrzega sobie możliwość odrzucania lub opóźniania publikacji materiałów:
- niepodpisanych lub o trudnym do ustalenia nadawcy (pracowników UMCS prosimy o korzystanie ze slużbowych adresów e-mail);
- pochodzących ze źródeł, z którymi UMCS nie prowadzi bieżącej współpracy;
- dostarczonych w formie innej niż elektroniczna;
- o niepełnej treści;
- przesłanych w niemożliwym do zrealizowania terminie;
- dostarczonych w formacie uniemożliwiającym ich odczytanie lub publikację;
- merytorycznie nieuzasadnionych lub naruszających obowiązujące przepisy prawa albo zasady wynikające z regulaminu.
Redakcja serwisów internetowych ma prawo dokonywać selekcji, modyfikacji i korekty informacji zamieszczanych na stronach internetowych.