Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym komentarzem eksperckim dr hab. Anety Domagały, prof. Uczelni z Katedry Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego UMCS, która przybliża różne oblicza trudności grafomotorycznych i ich konsekwencje. Tekst powstał w ramach inicjatywy Centrum Prasowego UMCS pn. „Okiem eksperta”.
Dysgrafię kojarzymy zwykle z brzydkim pismem czy brakiem estetyki. Trudności grafomotoryczne powodują, że niektórzy z nas nie potrafią pisać kształtnie, czytelnie, sprawnie. Badania naukowe pozwoliły przybliżyć wiele problemów dotyczących grafomotoryki oraz pokazać różnorodność zjawisk występujących wraz z podjęciem nauki pisania na podstawowym etapie edukacji szkolnej i w czasie późniejszym.
Treść komentarza, z której mogą Państwo korzystać (z zaznaczeniem autorki i uczelni), znajduje się w załączniku oraz na stronie internetowej: https://www.umcs.pl/pl/komentarze-eksperckie,22097,rozne-oblicza-trudnosci-grafomotorycznych-komentarz-ekspertki,147450.chtm
Dodatkowych informacji udziela prof. Domagała e-mail: aneta.domagala@mail.umcs.pl