Już II edycja CSR Masters – działaj z Henklem!

Jeśli widzisz gdzieś problem społeczny, a wiesz, jak mu zaradzić, lub masz pomysł na inicjatywę kulturalną czy edukacyjną, zgłoś swój pomysł i wygraj środki na jego realizację.

Henkel Polska ponownie zaprasza do udziału w ogólnopolskim konkursie dla studentów na realizację własnego projektu w obszarze odpowiedzialności społecznej

Już II edycja CSR Masters – działaj z Henklem!

Jeśli widzisz gdzieś problem społeczny, a wiesz, jak mu zaradzić, lub masz pomysł na inicjatywę kulturalną czy edukacyjną, zgłoś swój pomysł i wygraj środki na jego realizację. Beneficjentem Twoich działań - sfinansowanych
z grantu CSR Masters firmy Henkel - może być każdy, pod warunkiem, że będą to osoby zrzeszone w ramach instytucji, takich jak np. fundacje, szkoły czy domy kultury. Zapraszamy studentów wszystkich uczelni wyższych z całej Polski do zgłaszania swoich autorskich projektów. Na trzy najlepsze zespoły
i zgłoszone przez nie projekty czekają granty w wysokości 5 000 zł.

Ogólnopolska inicjatywa firmy Henkel skierowana jest do studentów polskich uczelni wyższych. Aby wziąć udział w konkursie, należy do 8 grudnia br. stworzyć 2-4 osobowy zespół, opracować projekt działań i wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www konkursu dołączając do niego krótką prezentację. Do konkursu można zgłaszać wszelkie projekty o tematyce pro-społecznej, ekologicznej, edukacyjnej lub kulturalnej, co jest warunkiem ich zakwalifikowania i daje szeroki wachlarz możliwości. Dla przykładu, mogą to być np. działania skierowane do osób potrzebujących, organizacja warsztatów edukacyjnych czy pomoc dla młodzieżowego klubu sportowego w mieście.

Spośród nadesłanych i zakwalifikowanych zgłoszeń jury wybierze 10 najlepszych projektów, a ich autorzy zostaną zaproszeni do finału. Zadanie finałowe to przygotowanie krótkiego filmu promującego zgłoszoną inicjatywę, który zespoły będą musiały nadesłać do 18 stycznia 2018. O tym, które trzy drużyny otrzymają po 5 000 zł na realizację swoich projektów zdecydują internauci w głosowaniu on-line. Rozpocznie się ono 23, a zakończy 31 stycznia 2018 r. Zwycięskie projekty II edycji CSR Masters zostaną ogłoszone 1 lutego 2018 r.

Projekt inicjowany przez firmę Henkel nie tylko daje korzyści beneficjentom zwycięskich projektów, ale jest również okazją dla studentów do zdobycia cennego doświadczenia i wzbogacenia swojego CV. Laureaci konkursu poznają także czołowych menadżerów Henkla, którzy podzielą się z nimi swoimi doświadczeniami
i wrażeniami z wdrażania w firmie projektów CSR.

Społeczna odpowiedzialność biznesu jest niezwykle istotnym elementem strategii firmy Henkel, w realizację której angażujemy wszystkich naszych pracowników. Stąd pomysł na konkurs „CSR Masters – działaj z Henklem!”, który w tym roku organizujemy po raz drugi. Wierzymy, że rozwija w uczestnikach nie tylko wrażliwość społeczną i społeczne zaangażowanie, ale także konkretne kompetencje, które będą im bardzo przydatne w życiu i w późniejszej karierze biznesowej. I mam na myśli tutaj inteligencję emocjonalną i empatię z jednej strony, a z drugiej planowanie
i zarządzanie projektowe
– mówi Karolina Szmidt, dyrektor HR, Henkel Polska
i Cluster North-East.

Potwierdza to zespół „Szach Mat” z AGH w Krakowie, zwycięzcy I edycji CSR Masters - działaj z Henklem!, autorzy koncepcji szachów dla osób niewidomych i słabo widzących. Udział w konkursie „CSR Masters - działaj z Henklem!” był dla nas nie tylko szansą na realizację naszego projektu, ale był również impulsem, dzięki któremu uwierzyliśmy, że możemy spełniać swoje marzenia – mówi Mateusz Chmiel, jeden z autorów projektu. Projekt „SZACH MAT” dzięki swej prospołecznej formule zainteresował wiele środowisk, co odbiło się głośnym echem nie tylko w Krakowie. A spotkanie z przedstawicielami firmy Henkel to była niezwykła okazja do inspiracji
i ogromna dawka pozytywnej energii do wykorzystania w realizacji postawionych założeń.  Dzięki takim konkursom można próbować zmieniać świat na lepsze
– dodaje.

 

Więcej informacji dotyczących konkursu na stronie: http://csrmasters.pl/

 

 

Informacje o Henkel Polska:

Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: Laundry & Home Care (środków piorących i czystości), Beauty Care (kosmetyków) oraz Adhesive Technologies (klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych). Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia prawie 50 tysięcy pracowników. W 2015 roku wartość sprzedaży Henkla wyniosła 18,1 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,9 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane firmy wchodzą w skład niemieckiego indeksu giełdowego DAX.

    Aktualności

    Data dodania
    10 listopada 2017