Szkolenie antydyskryminacyjne dla pracowników i pracowniczek UMCS

mgr Marta Kostrzewa

27.03.2024

Szkolenie antydyskryminacyjne dla pracowników i...

Szanowni Państwo,

W związku z Uchwałą Nr XXV – 19.27/22 Senatu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z dnia 28 września 2022 r. w sprawie wprowadzenia Planu Równości Płci oraz koniecznością realizacji rekomendacji w nim zawartych (więcej informacji na stronie: Równość na UMCS) na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej, decyzją JM Rektora prof. dr. hab. Radosława Dobrowolskiego, wprowadzone zostaje Szkolenie antydyskryminacyjne. 

Szkolenie jest obowiązkowe dla wszystkich pracownic i pracowników – będących i niebędących nauczycielami akademickimi, w tym również dla kadry kierowniczej oraz osób odpowiedzialnych za proces rekrutacji nowych pracownic/pracowników Uniwersytetu. Jest ono realizowane w formie kursu online na platformie Wirtualny Kampus i dostępne pod adresem: https://kampus.umcs.pl/course/view.php?id=27168. Uprzejmie prosimy kierowników jednostek organizacyjnych o udostępnienie komputerów pracownikom obsługi.

Materiały szkoleniowe zostały przygotowane przez Zespół ds. Równości UMCS.

Zapraszamy do realizacji szkolenia od 19 lutego do 30 kwietnia 2024 r.

Dodatkowych informacji na temat szkolenia udziela Zespół ds. Równości UMCS (rownosc@mail.umcs.pl), a także Przewodnicząca Zespołu - dr Agnieszka Ziętek.

Problemy techniczne związane z działaniem kursu na Wirtualnym Kampusie należy zgłaszać do Biura ds. Zdalnego Kształcenia.

Logowanie do Wirtualnego Kampusu odbywa się Punkcie Logowania, dostępnym pod adresem https://login.umcs.pl.Pomoc dostępna jest pod poniższymi linkami:

Jak się zalogować?

Instrukcja aktywacji konta.

UWAGA! Do ukończenia szkolenia niezbędne jest zapoznanie się z Procedurą antydyskryminacyjną na UMCS i rozwiązanie testu końcowego. Po rozwiązaniu testu końcowego z pozytywnym wynikiem generowany jest Certyfikat, którego nie trzeba drukować. Informacja o ukończeniu szkolenia zostanie automatycznie przekazana do Biura Kadr UMCS.