Brak legitymacji

Procedura postępowania w sytuacji, gdy użytkownik EL zgłasza, że nie otrzymał blankietu EL

(§9 Regulaminu)

  1. Pracownik administracji wydziałowej, szkoły doktorskiej lub Centrum Kadrowo-Płacowego jest zobowiązany do samodzielnego sprawdzenia w USOS poprawności i kompletności danych, obecności zdjęcia użytkownika EL oraz statusu płatności za blankiet EL, w szczególności weryfikacji okazanej przez użytkownika EL kserokopii dowodu opłaty za blankiet EL pod kątem potwierdzenia poprawności dokonanej opłaty za EL oraz ewentualnego kontaktu z Kwesturą UMCS w celu ustalenia statusu płatności za blankiet EL.
  2. Pracownik administracji wydziałowej lub Centrum Kadrowo-Płacowego powinien poinformować użytkownika EL o działaniach, które winien podjąć w celu dokonania płatności, o ile płatność nie została wcześniej dokonana.
  3. Pracownik administracji wydziałowej lub Centrum Kadrowo-Płacowego powinien podjąć stosowne kroki w celu dokonania przeksięgowania wpłaty jeśli została wpłacona na inne konto niż powinna.
  4. W sytuacji, gdy w USOS:

nie ma zdjęcia użytkownika EL:

pracownik administracji wydziałowej, szkoły doktorskiej lub Centrum Kadrowo-Płacowego jest zobowiązany do powiadomienia użytkownika EL o konieczności sprawdzenia i dopełnienia wszystkich formalności związanych z ww. brakami.

pojawiło się zlecenie wydruku kolejnej EL z systemu IRK:

pracownik administracji wydziałowej lub szkoły doktorskiej powinien poinformować użytkownika EL o konieczności zwrócenia aktualnie posiadanej EL do właściwego pracownika administracji wydziałowej lub szkoły doktorskiej.


Jeśli sprawdzenie powyższych kwestii nie rozwiązuje problemu, student powinien wypełnić formularz Zgłoszenie problemu: Nie otrzymałem legitymacji studenckiej na stronie legitymacja.umcs.pl (zakładka: Brak legitymacji).