Brak legitymacji

Prześlij nam swoje zgłoszenie, jeśli czekasz na legitymację dłużej niż 5 dni roboczych od momentu spełnienia następujących warunków:

  1. dokonanie opłaty na prawidłowy numer konta (weź pod uwagę czas potrzebny na księgowanie wpłaty),
  2. przekazanie zdjęcia (sprawdź, czy wgrałeś/aś dobre zdjęcie),
  3. złożenie zamówienia:
  • studenci/doktoranci: zamówienie w IRK lub w przypadku duplikatu - papierowy wniosek w dziekanacie
  • nauczyciele akademiccy: dokonanie opłaty i przesłanie wymaganych dokumentów (zob. procedura)

Zobacz, co możesz zrobić, jeśli popełniłeś/aś błąd w punkcie 1, 2 lub 3

Jeśli powyższe warunki (1, 2 i 3) zostały spełnione, wypełnij formularz. Twoje zgłoszenie trafi do pracownika LubMAN UMCS. Odpowiedź otrzymasz na podany adres e-mail.

Zgłoszenie problemu: nie otrzymałem/am Elektronicznej Legitymacji

* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe.

Wybierz plik