Brak legitymacji

Prześlij nam swoje zgłoszenie, jeśli czekasz na legitymację dłużej niż 5 dni roboczych od momentu spełnienia następujących warunków:

  1. dokonanie opłaty na prawidłowy numer konta (weź pod uwagę czas potrzebny na księgowanie wpłaty),
  2. przekazanie zdjęcia (sprawdź, czy wgrałeś dobre zdjęcie),
  3. złożenie zamówienia (zamówienie w IRK lub w przypadku duplikatu - papierowy wniosek w dziekanacie).

Zobacz, co możesz zrobić, jeśli popełniłeś błąd w punkcie 1, 2 lub 3

Jeśli powyższe warunki (1, 2 i 3) zostały spełnione, wypełnij formularz. Twoje zgłoszenie trafi do pracownika LubMAN UMCS. Odpowiedź otrzymasz na podany adres e-mail.

 

Zgłoszenie problemu: nie otrzymałem legitymacji studenckiej

* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe.

Pierwszej legitymacji studenckiej
Kolejnej legitymacji studenckiej - składałem w dziekanacie wniosek o duplikat
Tak, wgrałem zdjęcie do IRK
Tak, przesłałem zdjęcie na adres foto@umcs.pl
Nie wgrałem i nie przesłałem zdjęcia
Nie pamiętam lub nie mam pewności, że zdjęcie było prawidłowe
Tak
Nie
Nie pamiętam
Na konto oznaczone 'za legitymację studencką' - numer dostępny w IRK lub w dziekanacie
Na inne konto
Nie zapłaciłem za legitymację
Tak
Nie
Nie - zamawiałem duplikat w dziekanacie za pomocą papierowego wniosku
Nie pamiętam
Na jednym kierunku studiów
Na więcej niż jednym kierunku studiów
Nie
Tak
Wybierz plik

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UMCS w Lublinie w celu obsługi zgłoszenia. Posiadam wiedzę, że podanie danych jest dobrowolne, mam prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania oraz odwołania zgody.