Kontakt

Drodzy Studenci! Sprawy związane z elektroniczną legitymacją studencką i doktorancką należy załatwiać w pierwszej kolejności w swoim dziekanacie lub szkole doktorskiej.

Dziekanat / szkoła doktorska:

  • wydaje legitymacje,
  • przedłuża ważność legitymacji na kolejny semestr,
  • diagnozuje problemy związane z brakiem legitymacji,
  • obsługuje wymianę / wydanie duplikatu legitymacji,
  • przechowuje legitymacje archiwalne.

Sekcja ds. Systemów Toku Studiów:

  • zajmuje się wydrukiem legitymacji i przekazuje je do dziekanatów oraz szkół doktorskich,
  • rozpatruje reklamacje (np. nieprawidłowe dane na legitymacji, niedziałająca legitymacja),
  • rozwiązuje problem braku legitymacji, jeśli nie udało się go wyjaśnić w dziekanacie.

Przyjęcia interesantów w sprawie elektronicznych legitymacji ELS/ELD odbywają się w dniach:

Poniedziałek, godz. 11:00 – 14:00
Wtorek, godz. 08:00 – 14:00
Środa, godz. 11:00 – 14:00
Czwartek, godz. 08:00 – 14:00

Kontakt:
tel. 81 537 28 61
e-mail: sels@poczta.umcs.lublin.pl   

Adres:
Wydział Humanistyczny UMCS
Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 4/012B (poziom -1)
20-031 Lublin


Biuro Rekrutacji rozwiązuje problemy związane z legitymacją Kandydata na studia (w okresie trwania rekrutacji oraz w pierwszych tygodniach roku akademickiego), tj.:

  • zamówienie legitymacji w IRK,
  • wpłata na konto podane w IRK,
  • zdjęcie wgrane do IRK.

Kontakt:
tel. (81) 537 58 80 (w godz. 9.00-14.00) 
e-mail: rekrutacja@umcs.pl

Adres:
Pl. Marii Curie-Skłodowskiej  5 (wejście przez Księgarnię Uniwersytecką)
20-031 Lublin

Informacja w języku ukraińskim: tel. +48 81 537 58 80, rekrutacja.ua@umcs.pl

Informacja w języku rosyjskim: tel. +48 81 537 58 80, rekrutacja.ru@umcs.pl