Konkurs Grantowy Samorządu Studentów 2024

Zarząd Uczelniany Samorządu Studentów UMCS ogłasza Konkurs Grantowy Samorządu Studentów dla organizacji studenckich, zrzeszonych na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - edycja na rok 2024. Samorząd przeznaczył na granty pulę 43 000 złotych.

O dofinansowanie mogą ubiegać się Rady Wydziałowe Samorządu Studentów, koła naukowe oraz inne uczelniane organizacje studenckie, zrzeszone na UMCS oraz działające na podstawie ustawy "Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce".

Uprawnione podmioty mogą ubiegać się o dofinansowanie realizację projektów/wydarzeń o charakterze m.in. naukowym, edukacyjnym, kulturalnym, artystycznym oraz sportowym.


Termin składania wniosków: do 28 marca 2024 r.

Forma i miejsce składania wniosków: wnioski zawierające wszystkie wymagane podpisy, powinny być złożone wraz z kosztorysem w 2 wersjach:

  1. oryginał wniosku w wersji papierowej - należy złożyć w Biurze Zarządu Uczelnianego Samorządu Studentów UMCS (DS Femina, Sala Klubowa, ul. Langiewicza 20). Godziny otwarcia biura: 7.15-15.15.
  2. skan oryginału wniosku - należy wysłać na adres: samorzad@umcs.pl

Wniosek uznaje się za złożony tylko w przypadku jego wpłynięcia do Biura Zarządu Uczelnianego Samorządu Studentów w obu wskazanych powyżej formach w wyznaczonym terminie. 

Podziału przeznaczonych środków dokona Parlament Studentów UMCS, w oparciu o projekt podziału przygotowany przez Komisję Grantową.

W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kierowanie ich na adres mailowy Przewodniczącego Komisji Grantowej – Kacpra Janika – kacper.janik.rwss@gmail.com.

Wzory wniosków oraz regulamin przyznawania grantów dostępne są na stronie Samorządu Studentów.


Oceny wniosków pod względem formalnym oraz merytorycznym dokona Komisja Grantowa powołana przez Parlament Studentów UMCS na podstawie Regulaminu Komisji Grantowej Samorządu Studentów UMCS.

Załączniki

    Aktualności

    Data dodania
    21 marca 2024