Ostatnia aktualizacja
26.04.2024

Zamówienia publiczne

Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS (Pedagogika wczesnoszkolna) odbywającymi praktyki ciągłe w klasach edukacji wczesnoszkolnej (I etap edukacyjny) w wymiarze 1 tydzień / 25 godzin (łącznie 75 studentów), w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (50 części)

OZP/15-2015/WH

Ogłoszony
26.03.2015
Przedmiot
usługi
Status
Zakończone

...

2.            Tryb udzielenia zamówienia:

2.1          Postępowanie jest prowadzone w trybie art. 5a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), dalej zwaną ustawą.

2.2          Zastosowanie mają zasady określone w niniejszym OZP, ustawy Prawo zamówień Publicznych i przepisów wykonawczych oraz w sprawach nie uregulowanych przepisy Kodeksu cywilnego.

 

3.            Przedmiot zamówienia:

3.1          Przedmiotem zamówienia jest:

Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS (Pedagogika wczesnoszkolna) odbywającymi praktyki  ciągłe w klasach edukacji wczesnoszkolnej (I etap edukacyjny) w wymiarze 1 tydzień / 25 godzin (łącznie 75 studentów), w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (50 części).

Jest to usługa edukacyjna i szkoleniowa o charakterze niepriorytetowym według załącznika nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68).

Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w Załączniku nr 1 do OZP.

3.2          Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV:

CPV: 80.00.00.00-4

3.3          Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (50 części)

Części 1 – 5 - sprawowanie opieki nad 3 studentami,

Części 6 – 20 - sprawowanie opieki nad 2 studentami,

Części 21 – 50 - sprawowanie opieki nad 1 studentem.

3.4          Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

3.5          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.6          Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, ani zastosowania aukcji elektronicznej.

3.7          W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom lub podania w ofercie nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1 ppkt 2 OZP.

3.8          Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

3.9          Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, może zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca, składając ofertę zobowiązany jest wykazać wraz z przedstawieniem dowodów, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane. Jeżeli przedstawione informacje wraz z dowodami będą budziły wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o wyjaśnienie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

 

4.            Termin wykonania zamówienia:

Wykonanie zamówienia jest planowane w okresie od 13.04.2015 r. (od zawarcia umowy, jeśli zostanie zawarta później) do 29.05.2015 r. 

...

12.          Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

12.1        Oferty należy złożyć w Biurze Projektu: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Biblioteka Główna UMCS, ul. Radziszewskiego 11, pok. 119, 20-031 Lublin, w terminie do dnia: 8.04.2015r. do godz. 10:00.

12.2        Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.

12.3        Oferty zostaną otwarte w dniu: 8.04.2015r. o godz. 11:30, w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Biblioteka Główna UMCS, ul. Radziszewskiego 11, pok. 119, 20-031 Lublin

12.4        Zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy, otwarcie ofert jest jawne.

...

Szczegółowe informacje w załączeniu.

...

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

Działając na podstawie art. 5a ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 poz. 907) w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, informuję, iż w w/w postępowaniu:

1/ w zakresie części 1, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Elżbietą Kozłowską;

2/ w zakresie części 2, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Jolantą Brzozowską;

3/ w zakresie części 3, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Agnieszką Ślusarczyk;

4/ w zakresie części 4, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Małgorzatą Janik;

5/ w zakresie części 6, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Marzeną Herda;

6/ w zakresie części 7, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Mariolą Kubić;

7/ w zakresie części 8, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Mariolą Dudek;

8/ w zakresie części 9, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Małgorzatą Kędzierską;

9/ w zakresie części 11, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Luizą Kuryło-Słaby;

10/ w zakresie części 12, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Krystyną Szerzeniewską;

11/ w zakresie części 13, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Iwoną Gabryel;

12/ w zakresie części 14, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Grażyną Sawicką;

 13/ w zakresie części 15, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Ewą Pasikowską;

 14/ w zakresie części 16, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Ewą Koniczyńską;

 15/ w zakresie części 17, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Edytą Łatka;

 16/ w zakresie części 18, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Bożeną Wiak;

 17/ w zakresie części 19, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Bożeną Kożuch;

 18/ w zakresie części 20, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Anną Morszczyzną;

 19/ w zakresie części 21, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Jolantą Duda;

 20/ w zakresie części 22, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Grażyną Goliszek;

 21/ w zakresie części 23, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Bożeną Goszczyńską;

 22/ w zakresie części 24, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Hanną Halczuk;

 23/ w zakresie części 25, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Anną Korzeniowską;

 24/ w zakresie części 28, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Anną Kobus;

 25/ w zakresie części 29, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Anną Kobus;

 26/ w zakresie części 30, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Joanną Kuchta;

 27/ w zakresie części 31, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Bożeną Krystyną Niedźwiadek;

 28/ w zakresie części 32, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Jolantą Piwowarską;

 29/ w zakresie części 33, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Eweliną Zakrzewską;

 30/ w zakresie części 34, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Agnieszką Zapora;

 31/ w zakresie części 35, w dniu 13 kwietnia 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Ewą Bochniarz;

 32/ w zakresie części 5, 10, 26, 27 oraz części 36-50 nie udzielono zamówienia (postępowanie unieważniono z powodu braku ofert).

Najnowsze

Regeneracja głowic do pomiaru próżni

PU/30-2024/DZP-a

Ogłoszony
26.04.2024
Przedmiot
usługi
Status
Ogłoszone
Naprawa zasilaczy UPS

PU/31-2024/DZP-a

Ogłoszony
26.04.2024
Przedmiot
usługi
Status
Ogłoszone
Dostawa materiałów

1000002013-2024/DZP-z

Ogłoszony
25.04.2024
Przedmiot
dostawy
Status
Ogłoszone