Ostatnia aktualizacja
30.04.2024

Zamówienia publiczne

Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego / Pedagogiki i Psychologii UMCS (Oligofrenopedagogika) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe w szkołach podstawowych specjalnych / integracyjnych z dziećmi z upośledzeniem w stopniu lekkim klasy I-III w wymiarze 45 godzin, w okresie 2 tyg., maksymalnie dla 45 studentów, w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (25 części)

OZP/4-2015/WH

Ogłoszony
02.02.2015
Przedmiot
usługi
Status
Zakończone

...

2.            Tryb udzielenia zamówienia:

2.1          Postępowanie jest prowadzone w trybie art. 5a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), dalej zwaną ustawą.

2.2          Zastosowanie mają zasady określone w niniejszym OZP, ustawy Prawo zamówień Publicznych i przepisów wykonawczych oraz w sprawach nie uregulowanych przepisy Kodeksu cywilnego.

 

3.            Przedmiot zamówienia:

3.1          Przedmiotem zamówienia jest:

Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego / Pedagogiki i Psychologii UMCS (Oligofrenopedagogika) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe w szkołach podstawowych specjalnych / integracyjnych z dziećmi z upośledzeniem w stopniu lekkim klasy I-III w wymiarze 45 godzin, w okresie 2 tyg., maksymalnie dla 45 studentów, w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.

Jest to usługa edukacyjna i szkoleniowa o charakterze niepriorytetowym według załącznika nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68).

Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w Załączniku nr 1 do OZP.

3.2          Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV:

CPV: 80.00.00.00-4

3.3          Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (25 części)

Części 1 – 4 – sprawowanie opieki nad 4 studentami,

Części 5 – 6 – sprawowanie opieki nad 3 studentami,

Części 7  - 10 – sprawowanie opieki nad 2 studentami,

Części 11 – 25 – sprawowanie opieki nad 1 studentem.

3.4          Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

3.5          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.6          Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, ani zastosowania aukcji elektronicznej.

3.7          W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom lub podania w ofercie nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1 ppkt 2 OZP.

3.8          Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

3.9          Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, może zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca, składając ofertę zobowiązany jest wykazać wraz z przedstawieniem dowodów, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane. Jeżeli przedstawione informacje wraz z dowodami będą budziły wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o wyjaśnienie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

 

4.            Termin wykonania zamówienia:

Wykonanie zamówienia jest planowane w okresie od 16.02.2015 r. (od zawarcia umowy, jeśli zostanie zawarta później) do 13.03.2015 r. 

...

12.          Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

12.1        Oferty należy złożyć w Biurze Projektu: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Biblioteka Główna UMCS, ul. Radziszewskiego 11, pok. 119, 20-031 Lublin, w terminie do dnia: 11.02.2015r. do godz. 10:00.

12.2        Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy.

12.3        Oferty zostaną otwarte w dniu: 11.02.2015r. o godz. 10:45, w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Biblioteka Główna UMCS, ul. Radziszewskiego 11, pok. 119, 20-031 Lublin

12.4        Zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy, otwarcie ofert jest jawne.

...

Informacja o udzieleniu zamówienia

 

Działając na podstawie art. 5a ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 poz. 907) w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, informuję, iż w w/w postępowaniu:

 

1/ w zakresie części 1, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią  Beatą Majkut;

 

2/ w zakresie części 2, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Katarzyną Smyk;

 

3/ w zakresie części 3, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Ewą Garbacz;

 

4/ w zakresie części 4, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią  Ewą Garbacz;

 

5/ w zakresie części 5, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią  Karoliną Wolską;

 

6/ w zakresie części 6, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Ewą Prusak;

 

7/ w zakresie części 7, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Bożeną Kazanowską;

 

8/ w zakresie części 8, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Beatą Dziduch;

 

9/ w zakresie części 9, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Edytą Kuchno;

 

10/ w zakresie części 10, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią  Moniką Tarkowską;

 

11/ w zakresie części 11, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią  Bożeną Kazanowską;

 

12/ w zakresie części 12, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Renatą Olszowiec;

 

13/ w zakresie części 13, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Ewą Iwanicką;

 

14/ w zakresie części 14, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Marzeną Grabowską;

 

15/ w zakresie części 15, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Anną Kazanowską;

 

16/ w zakresie części 16, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią  Elżbietą Annę Koperda;

 

17/ w zakresie części 17, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Iwoną Byczyk;

 

18/ w zakresie części 18, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Marią Chałabis;

 

19/ w zakresie części 19, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Edytą Birunt;

 

20/ w zakresie części 20, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Katarzyną Ćwiek;

 

21/ w zakresie części 21, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią  Małgorzatą Grabowską;

 

22/ w zakresie części 22, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Anną Jakubiuk;

 

23/ w zakresie części 23, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Elżbietą Kondraciuk;

 

24/ w zakresie części 24, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Kingą Gawrońską;

 

25/ w zakresie części 25, w dniu 16 lutego 2015 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia
z Panią Małgorzatą Kulawską.

Najnowsze

Dostawa materiałów laboratoryjnych

1000001918-2024/DZP-z

Ogłoszony
30.04.2024
Przedmiot
dostawy
Status
Ogłoszone
Dostawa tóg akademickich

PU/16-2024/DZP-p

Ogłoszony
30.04.2024
Przedmiot
dostawy
Status
Ogłoszone
Regeneracja głowic do pomiaru próżni

PU/30-2024/DZP-a

Ogłoszony
26.04.2024
Przedmiot
usługi
Status
Ogłoszone