Ostatnia aktualizacja
21.05.2024

Zamówienia publiczne

Opieka nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z pierwszego języka (angielski / niemiecki) w szkole podstawowej w wymiarze 2 x 45 godzin, w okresie 2 x 3 tyg., maksymalnie dla 46 studentów (po 2 studentów na 1 Wykonawcę/nauczyciela, w każdym z semestrów), w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (23 części)

OZP/1-2014/WH

Ogłoszony
04.12.2014
Przedmiot
usługi
Status
Zakończone

...

2.            Tryb udzielenia zamówienia:

2.1          Postępowanie jest prowadzone w trybie art. 5a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), dalej zwaną ustawą.

2.2          Zastosowanie mają zasady określone w niniejszym OZP, ustawy Prawo zamówień Publicznych i przepisów wykonawczych oraz w sprawach nie uregulowanych przepisy Kodeksu cywilnego.

 

3.            Przedmiot zamówienia:

3.1          Przedmiotem zamówienia jest:

opieka nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z pierwszego języka (angielski / niemiecki) w szkole podstawowej w wymiarze 2 x 45 godzin, w okresie 2 x 3 tyg., maksymalnie dla 46 studentów (po 2 studentów na 1 Wykonawcę/nauczyciela, w każdym z semestrów), w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (23 części).

Jest to usługa edukacyjna i szkoleniowa o charakterze niepriorytetowym według załącznika nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68).

Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w Załączniku nr 1 do OZP.

3.2          Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV:

CPV: 80.00.00.00-4

3.3          Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (23 części). Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego, załącznik nr 2 do OZP.

3.4          Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

3.5          Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.6          Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, ani zastosowania aukcji elektronicznej.

3.7          W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom lub podania w ofercie nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.1 ppkt 2 OZP.

3.8          Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

3.9          Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, może zastrzec informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca, składając ofertę zobowiązany jest wykazać wraz z przedstawieniem dowodów, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane. Jeżeli przedstawione informacje wraz z dowodami będą budziły wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o wyjaśnienie. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.

 

4.            Termin wykonania zamówienia:

Wykonanie zamówienia jest planowane w okresie od 10.12.2014 r. (od zawarcia umowy, jeśli zostanie zawarta później) do 12.06.2015 r. 

...

Działając na podstawie art. 5a ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 poz. 907) w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, informuję, iż w w/w postępowaniu:

1/, w zakresie części 1, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Ewą Cichorzewską;

2/ w zakresie części 2, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Edytą Stachyra;

3/, w zakresie części 3, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Katarzyną Jankowską;

4/ w zakresie części 4, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Barbarą Podlewską;

5/, w zakresie części 5, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Anną Kuraś-Jargiło;

6/ w zakresie części 6, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Małgorzatą Kowalik;

7/, w zakresie części 7, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Elżbietą Kozak;

8/ w zakresie części 8, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Edytą Szymańską;

9/, w zakresie części 9, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Joanną Maniak-Adamczyk;

10/ w zakresie części 10, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Edytą Dmitruk;
11/, w zakresie części 11, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Edytą Dmitruk;

12/ w zakresie części 12, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Mileną Mardoń;

13/, w zakresie części 13, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Katarzyną Kaim;

14/ w zakresie części 14, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Angeliną Sahakyan;

15/, w zakresie części 15, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Beatą Grabowską;

16/ w zakresie części 21, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Alicją Porzak;

17/, w zakresie części 22, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Iwoną Rzymowską-Hołysz;

18/ w zakresie części 23, w dniu 15 grudnia 2014 r. zawarto umowę w sprawie zamówienia z Panią Małgorzatą Szczurek.

19/ w zakresie części 16-20 nie udzielono zamówienia (postępowanie unieważniono z powodu braku ofert).

Najnowsze

Remont sali dydaktycznej B1 Wydziału Ekonomicznego UMCS, Pl. M.. C. Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin

1 000 00 2362

Ogłoszony
21.05.2024
Przedmiot
roboty budowlane
Status
W toku
Dostawa paszy dla zwierząt

1000002553-2024/DZP-z

Ogłoszony
21.05.2024
Przedmiot
dostawy
Status
Ogłoszone
Dostawa materiałów do badań

1000002426-2024/DZP-z

Ogłoszony
21.05.2024
Przedmiot
dostawy
Status
Ogłoszone