Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
20-21 czerwca miało miejsce wydarzenie I Forum Administracji UMCS. Spotkanie, na które złożyło się część panelowa oraz dwa dni warsztatów, odbyło się w budynkach Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki.
Wydarzenie otworzyli – JM Rektor UMCS prof. dr hab. Radosław Dobrowolski oraz mgr Grażyna Elżbieta Fiok – Kanclerz UMCS.
Spotkanie w ramach Forum dotyczyło zagadnień m.in. z zakresu wybranych przepisów prawa, w tym zamówień publicznych, technologii informatycznych oraz rozwoju kompetencji osobistych. Była również możliwość networkingu z przedstawicielami i przedstawicielkami administracji wydziałowych i administracji centralnej, podzielenia się własnymi doświadczeniami i wypracowania wspólnych rozwiązań ułatwiających pracę i wzajemne relacje. Uczestnicy Forum, dzięki udziałowi w warsztatach mają również szanse dalszego rozwoju zawodowego i osobistego.
Fot. Bartosz Proll