Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Poniżej przedstawiamy treść umowy dotyczącej sukcesywnych dostaw pieczątek, wymienionych w załączonym formularzu oferty.
Zamówienia na pieczątki dla jednostek realizowane są przez Centrum Prawno - Organizacyjne, osobą do kontaktu jest mgr Maciej Cieciora, tel. 81 537 52 23.
Przed przygotowaniem wniosku zakupowego w systemie SAP proszę o kontakt ze wskazaną wyżej osobą odpowiedzialną za realizację umowy celu omówienia szczegółów zamówienia i oszacowania jego wartości.
Umowa obowiązuje od 24.04.2025 r. do 24.04.2026 r. lub do wyczerpania przedmiotu umowy.
UWAGA:
Przygotowując wniosek w systemie SAP:
- jako jednostkę realizującą procedurę wybrać Centrum Prawno - Organizacyjne;
- proszę wybierać grupę materiałową / zakupową 713 (usługi biurowe);
- w polu klasyfikacja (dostawa / usługa / roboty budowlane) wybieramy: USŁUGA;
- wskazać pozycję z umowy, której będzie dotyczyć przygotowywany wniosek. W przypadku wyboru innej grupy materiałowej / zakupowej nie będzie możliwe skorzystanie z zawartej umowy.
W załaczeniu przykładowy wniosek na pieczątkę.