Prelegenci zaproszeni

W ramach 2. Kongresu Edukatorów druku 3D uczestnicy będą mogli zdobyć nowe doświadczenia i wymienić się opiniami z cenionymi i nagradzanymi edukatorami oraz przedstawicielami środowiska nauki. W Kongresie wezmą udział m.in.:

 

  
 
  

Edyta Borowicz – Czuchryta

Dyrektorka Publicznej Szkoły Podstawowej Galileo w Lublinie i nauczycielka języka angielskiego oraz wykładowca w Akademii Nauk Stosowanych w Lublinie. Nagrodzona w 2021 GLOBAL TEACHER AWARD przez Fundację AKS w Indiach. Od 2009 roku związana z programem eTwinning. W 2017 roku wyróżniona tytułem Nauczyciela Języka Angielskiego BAS 2016 w konkursie organizowanym przez British Alumni Society i OUP. Od 2018 w gronie Microsoft Innovative Educator Experts, trenerka warsztatów komputerowych; aktywna realizatorka kilkudziesięciu projektów międzynarodowych. 

   

 

   

Agnieszka Halicka 

Członek Zarządu Sekcji Informatyki Szkolnej przy PTI; nauczycielka bibliotekarka w Szkole Podstawowej Integracyjnej nr 5 w Konstancinie-Jeziornie i trenerka prowadząca szkolenia dla nauczycieli. Członkini Rady do spraw Informatyzacji Edukacji przy MEN. Publikuje na blogach i w czasopismach. Prowadzi kanał eduTriki w serwisie YouTube, blog edutriki.pl oraz stronę na Facebooku: EduTriki – Agnieszka Halicka. Swoim doświadczeniem dzieli się także jako administratorka Facebookowych grup: Genially – oficjalna polska grupa, Wakelet Polska, Flipgrid Polska, EduTriki nauczycieli – TIK jakiego nie znasz oraz Canva - polska społeczność edukatorów. Należy do społeczności Superbelfrzy RP. Jest Ambasadorką Genially, Wakeleta, Flipgrida, SMART Technologies oraz Ambasadorką Canvy, Korbo, Zosi - małej nauczycielki, Ekoeksperymentarium i POPOJUTRZE. Należy do grona Microsoft Innovative Educator Expert. Znalazła się na Liście 100 osób, które w znaczący sposób przyczyniły się do rozwoju kompetencji cyfrowych w Polsce w 2020 roku. Nominowana do tytułu Nauczyciel Roku 2021.

     
   

Joanna Miszczak – Wachowiak

Doświadczony menedżer i przedstawiciel handlowy z kilkunastoletnią praktyką w firmie Ei System dostarczającej rozwiązania dla branży edukacyjnej. Obok zarządzania zespołem, nawiązywania kontaktów handlowych, pozyskiwania oraz obsługi klientów, zajmuje się doradztwem merytorycznym oraz prowadzi szkolenia i prezentacje. Współtworzy materiały szkoleniowe, filmy instruktażowe oraz educhmurę – zasoby materiałów dla nauczycieli wykorzystujących w swojej pracy druk 3D.

     
   

Konrad Wierzchowski

(CEE Client Solution Education Lead Dell Technologies)

Ekspert w dziedzinie systemów komputerowych i nowych technologii. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży IT, z czego w ostatnich latach w pracy z rynkiem edukacyjnym, pełniąc role Education Managera. Zrealizował wiele innowacyjnych projektów technologicznych i szkoleń edukacyjnych. Współpracował z placówkami oświatowymi w całej Europie, gdzie wdrażał nowoczesne technologie do rynku edukacyjnego. W Dell Technologies od ponad trzech lat wdraża program kompleksowego wsparcia edukacji EDU 360, realizowany wspólnie z firmą Intel na terenie Centralnej i Wschodniej Europy. Absolwent Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu. Prywatnie lubi polatać dronem oraz przeczytać dobrą książkę. 

     
   

Anna Świć

Nauczycielka, logopedka, ekspertka edukacyjna, trenerka i miłośniczka wykorzystywania nowoczesnych technologii w pracy dydaktycznej. Autorka narzędzi dydaktycznych i książek z zakresu nauki kodowania. Od kilku lat zajmuje się wprowadzaniem elementów kodowania, programowania i robotyki do zajęć w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Stworzyła i koordynuje Ogólnopolski Program „Uczymy dzieci programować”. Właścicielka i dyrektorka Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli Kodowanie na dywanie Anna Świć. Ambasadorka CodeWeek. Trzykrotna Laureatka Listy 100 osób szczególnie zasłużonych w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w Polsce. 

     
   

 Marta Wysocka

Certyfikowana trenerka, Microsoft Innovative Educator Expert, Microsoft Innovative Expert Educator Fellow. Nauczycielka informatyki w III LO w Koninie, autorka scenariuszy zajęć z informatyki w wydawnictwie Nowa Era. Prowadzi również własną firmę, organizując szkolenia z zakresu nowych technologii i kompetencji kluczowych w ramach budowania zespołów (wysocka.edu.pl).

     
   

Wawrzyniec Kaszub

Reprezentuje Sieć Badawczą Łukasiewicz - Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki, od blisko 10-ciu lat związany z branżą elektroniczną. Naukowo zajmował się badaniami nad grafenem, ogniwami koncentratorowymi, a także przyrządami mocy na bazie węglika krzemu. Obecnie zaangażowany w działania na rzecz „pracownika przyszłości” podobnych instytutów. Odpowiada za nawiązywanie dialogu z młodym pokoleniem, które jeszcze decyduje, w którą stronę chciałoby realizować swoje pasje. Od 2023 roku ekspert ds. organizacji w programie #ESSA (Experimental Science – Szkoła jutrA), gdzie wraz z zespołem aktywnie prowadzi zajęcia dla szkół podstawowych i średnich, popularyzując elektronikę i fizykę. Od kilku lat organizuje zajęcia dla studentów Wydziału Inżynierii Materiałowej prezentując także swój ulubiony kierunek - historię elektroniki w Polsce. Absolwent studiów doktoranckich na Wydziale Fizyki UAM i Uniwersytetu Rennes 1 w 2012 na kierunku fizyka doświadczalna.

   

 

 

Maciej Ciebiera

Pracownik w firmie Hoya na stanowisku Product Managera, zajmujący się analizą aspektów technicznych dotyczących soczewek okularowych oraz prowadzeniem szkoleń dla optyków okularowych i optometrystów. Ceniony szkoleniowiec, wykładowca akademicki na Uniwersytecie Warszawskim, autor licznych materiałów szkoleniowych z zakresu optyki okularowej, artykułów w czasopiśmie branżowym „Optyka” oraz współautor książki „Okulary - podręcznik dla optyków część I”. Karierę zawodową dzieli łączy z misjami charytatywnego badania wzroku m.in. w: Mauretanii, Filipinach, Syberyjskiej części Rosji, Mołdawii.

     
   

Paweł Łuciuk

Wykładowca akademicki w Katedrze Sztuki Mediów Cyfrowych Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Specjalista w zakresie zaprzęgania sztucznej inteligencji w procesie kreatywnej twórczości. Artysta tworzący sztukę cyfrową i oprawy wizualne wydarzeń artystycznych, wystaw i koncertów. Współprowadzi studio GENEvis.