Logowanie / Aktywacja

  1. Wejdź na stronę office.umcs.pl.
  2. Jeżeli nie jesteś zalogowany w centralnym punkcie logowania (login.umcs.pl) to strona automatycznie Cię tam przeniesie. Zaloguj się swoim loginem oraz hasłem w formacie: loginusos@office.umcs.pl.
  3. Zostaniesz przekierowany na stronę Office. Kliknij przycisk "Załóż konto".

  4. W formularzu podaj swój login w formacie: loginusos@office.umcs.plPomyślne logowanie przeniesie Cię na stronę Microsoft, gdzie będziesz mógł wybrać program MS Teams.



Jeżeli masz już konto, wejdź na stronę login.umcs.pl i po zalogowaniu z sekcji USŁUGI wybierz OFFICE 365.

W aplikacji komputerowej Teams logujemy się formatem loginu loginusos@office.umcs.pl i wpisujemy hasło z punktu logowania UMCS.

UWAGA! Przy każdym kolejnym logowaniu się do aplikacji MS Teams należy zwrócić uwagę na poprawność wprowadzanych danych do logowania - w pierwszym kroku w ekranie logowania do aplikacji (loginusos@office.umcs.pl) a następnie w Punkcie Logowania (loginusos).