Strategia rozwoju marki w mediach społecznościowych - wykład ekspercki

Koło Naukowe Public Relations UMCS serdecznie zaprasza 13 maja (piątek) o godz. 17:00 na wykład ekspercki, który poprowadzi Paulina Siewierska-Kowalczyk. Spotkanie odbędzie się w Auli A1.08 Wydziału Politologii i Dziennikarstwa UMCS

Podczas prelekcji zostanie przybliżona tematyka dotycząca procesu budowania marki w social mediach. Słuchacze dowiedzą się m. in.:

  • Co zrobić i jakie kroki wykonać przed założeniem kont biznesowych na Facebooku i Instagramie?
  • Jakie działania podjąć, gdy mamy już konta biznesowe w social mediach?
  • Jak często publikować posty i co warto za ich pomocą komunikować?
  • Od czego zacząć budowanie strategii komunikacji naszej marki?
  • Jakie są koszty i czas potrzebny na płatne reklamy w mediach społecznościowych?

Spotkanie poprowadzi: Paulina Siewierska-Kowalczyk – absolwentka UMCS, psycholożka i właścicielka agencji marketingowej StartUp Social Media. Specjalistka ds. marketingu w mediach społecznościowych. Prowadzi szkolenia dla osób, które chcą samodzielnie prowadzić swoje konta biznesowe, z zakresu komunikacji i obsługi mediów społecznościowych („od kliknięcia myszką, po strategie Facebook Ads”). Swoje umiejętności sprzedażowo-marketingowe oraz wiedzę psychologiczną wykorzystuje w obsłudze profili społecznościowych swoich klientów, co przekłada się na wyniki. Więcej informacji

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona!

źródło: Wydział Politologii i Dziennikarstwa UMCS

    Wszystkie aktualności

    Data dodania
    9 maja 2022