Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Koło Naukowe Public Relations UMCS serdecznie zaprasza 13 maja (piątek) o godz. 17:00 na wykład ekspercki, który poprowadzi Paulina Siewierska-Kowalczyk. Spotkanie odbędzie się w Auli A1.08 Wydziału Politologii i Dziennikarstwa UMCS
Podczas prelekcji zostanie przybliżona tematyka dotycząca procesu budowania marki w social mediach. Słuchacze dowiedzą się m. in.:
Spotkanie poprowadzi: Paulina Siewierska-Kowalczyk – absolwentka UMCS, psycholożka i właścicielka agencji marketingowej StartUp Social Media. Specjalistka ds. marketingu w mediach społecznościowych. Prowadzi szkolenia dla osób, które chcą samodzielnie prowadzić swoje konta biznesowe, z zakresu komunikacji i obsługi mediów społecznościowych („od kliknięcia myszką, po strategie Facebook Ads”). Swoje umiejętności sprzedażowo-marketingowe oraz wiedzę psychologiczną wykorzystuje w obsłudze profili społecznościowych swoich klientów, co przekłada się na wyniki. Więcej informacji
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona!
źródło: Wydział Politologii i Dziennikarstwa UMCS