Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Istota ww. audytu polega na identyfikacji pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa, instrumentów konkurowania stosowanych przez nie, przewag konkurencyjnych oraz potencjału konkurencyjności. Celem postępowania jest określenie stopnia spójności wymienionych składników konkurencyjności przedsiębiorstwa oraz określenie, w jaki sposób należałoby kształtować te składniki dla poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem kształtowania kompetencji przedsiębiorstwa.
Oferta jest przeznaczona przede wszystkim dla przedsiębiorstw, bez dokładniejszego określania ich cech, jednak raczej dla poszukujących sposobów na poprawę sytuacji rynkowej poprzez poprawę konkurencyjności.
Usługi zostaną wykonane według najlepszych standardów rynkowych przez zespół pracowników Wydziału Ekonomicznego, specjalizujących się w obszarze proponowanej problematyki, posiadających wiedzę nt. najnowszych osiągnięć naukowych w tym zakresie oraz doświadczenie w zakresie realizacji projektów.komercyjnych.