Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Oferta obejmuje:
- badania i analizy społeczne, ekspertyzy, ewaluacje, strategie rozwoju i projekty innowacji społecznych wykonywane dla instytucji publicznych i społecznych (jednostki samorządowe, organizacje pożytku publicznego, instytucje edukacyjne i instytucje kultury; w tym analiza przy użyciu rozwiązania/narzędzia: „Corporate agenda-setting/framing”;
- przygotowywanie strategii wyborczych i prowadzenie kampanii politycznych; doradztwo polityczne (szkolenia grupowe i indywidualne);
- przygotowywanie strategii i prowadzenie marketingowych kampanii promocyjnych dla firm i instytucji;
- gromadzenie, opracowywanie, zarządzanie i komercjalizacja informacji biznesowych (brokering informacji).