Konsekwencje edukacji zdalnej w ocenie maturzystów oraz studentów

Konsekwencje edukacji zdalnej w ocenie maturzystów oraz studentów kierunków społecznych i humanistycznych. Raporty z badań

Inspiracją dla przygotowania i realizacji prezentowanego projektu badawczego była świadomość współuczestniczenia w dramatycznych wydarzeniach ostatnich dwóch lat i współodpowiedzialności za podejmowanie działań służących rozpoznawaniu i łagodzeniu ich konsekwencji. Gwałtowne rozprzestrzenianie nieznanego dotychczas wirusa zmieniło świat. Pojawiły się nowe wymiary ryzyka nieporównywalne z żadnymi wcześniejszymi. Globalizacja stworzyła idealne warunki dla efektu domina. Z dnia na dzień rozpadały się wcześniejsze struktury, traciły wydolność systemy medyczne i gospodarcze, kurczyło się uczestnictwo w kulturze i życiu społecznym.

Pomimo narastającego chaosu i pogłębiającej się niepewności bardzo szybko sam wirus i jego konsekwencje stały się przedmiotem wielorakich eksploracji. Przede wszystkim biologiczno-medycznych, ale także psychospołecznych, obejmujących również kwestie edukacyjne. Prezentowany projekt wpisuje się w te ostatnie. Ze względu na jego zakres, skoncentrowaliśmy się na badaniach dotyczących młodzieży realizującej edukację na poziomie studiów wyższych. Interesowały nas problemy natury biologiczno-medycznej, psychicznej i społeczno-edukacyjnej, które w opinii respondentów ujawniły się lub nasiliły wskutek edukacji zdalnej i lockdownu społecznego.

Konsekwencje edukacji zdalnej w ocenie maturzystów roku 2021. Raport z badań

Konsekwencje edukacji zdalnej w ocenie studentów kierunków społecznych i humanistycznych. Raport z badań

Załączniki

    Aktualności

    Autor
    Aneta Gęba
    Data dodania
    21 grudnia 2021