Podsumowanie III edycji Akademii Biznesu UMCS

Dwa weekendy, 3 dni warsztatów i zdobywania wiedzy praktycznej oraz 1 dzień mentoringu, 5 zespołów pracujących nad własnymi pomysłami biznesowymi – tak wygląda w liczbach III już edycja Akademii Biznesu UMCS.

Uczestnicy mieli okazję określić i dopracowywać swoje pomysły biznesowe. Dokonywali segmentacji swoich klientów i określali dla nich propozycje wartości. Mieli także okazję określić swój własny model biznesowy oraz opracować strategie marketingowe dla swoich biznesowych przedsięwzięć. Pięć zespołów to pięć różnych pomysłów biznesowych. Dzięki praktycznemu charakterowi zajęć i pracy na konkretnych przykładach uczestnicy zyskali unikalną wiedzę. Przez pierwsze dwa dni budowane były modele biznesowe przy wykorzystaniu szablonu Business Model Canvas, a także przybliżone zostały metody Lean Startup i Customer Development służące do weryfikacji pomysłów biznesowych przed wdrożeniem ich na rynek. Kolejny dzień to praca nad opracowaniem strategii biznesowej. Ostatni dzień Akademii Biznesu UMCS to indywidualna sesja monitoringowa z ekspertami Startup Academy. W trakcie konsultacji uczestnicy omawiali swoje projekty w kontekście wdrożenia ich na rynek, planu weryfikacji pomysłu i określenia hipotez biznesowych. Osoby posiadające własny biznes mogły liczyć na doradztwo w zakresie wprowadzenia usprawnień w obecnej działalności firmy i marketingu.

    Aktualności

    Data dodania
    24 stycznia 2019