Godziny pracy: 6.45-14.45, pokój 227 Instytut Matematyki
Zakres obowiązków na stanowisku asystenta Dyrektora Instytutu Matematyki
1. Obsługa sekretarska i kancelaryjna Dyrekcji Instytutu Matematyki.
2. Obsługa Rady Naukowej Instytutu Matematyki.
3. Prowadzenie spraw związanych z przewodami i postępowaniami naukowymi, w tym obsługa administracyjna, weryfikacja dokumentów dotyczących kolejnych etapów oraz raportowanie w systemie POLON przewodów doktorskich i postępowań habilitacyjnych, obsługa administracyjna promocji doktorów i doktorów habilitowanych, przygotowanie dokumentacji do archiwum.
4. Obsługa kadrowa pracowników podległych Dyrektorowi Instytutu Matematyki, w tym ich delegacji.
5. Organizacja i koordynacja procesu oceny oraz monitoring osiągnięć pracowników badawczych i badawczo-dydaktycznych w kontekście okresowej karty oceny pracownika (zaproszenia, komisje, pisma informujące o ocenie).
6. Nagrody i odznaczenia (sprawdzenie pod względem formalnym wniosków).
7. Obsługa administracyjna procesów przyznawania urlopów naukowych.
8. Monitorowanie części badawczej budżetu Instytutu Matematyki.
9. Obsługa administracyjna wyjazdów zagranicznych pracowników i przyjazdów gości.
10. Wsparcie administracyjne konferencji krajowych i zagranicznych oraz innych wydarzeń organizowanych w Instytucie Matematyki.
11. Administrowanie współpracy z otoczeniem zewnętrznym.
12. Przetwarzanie danych osobowych w zakresie i celu niezbędnym do realizacji obowiązków służbowych.
13. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrekcję Instytutu Matematyki, Dziekana i Kierownika Administracji Wydziału.