Jednostki i pracownicy - książka adresowa

dr Krzysztof Leoniak

dr Krzysztof Leoniak
Stanowisko
adiunkt
Jednostki
KATEDRA PSYCHOLOGII SPOŁECZNEJ
Adres e-mail
Wyświetl
Strona www
https://www.researchgate.net/profile/Krzysztof_Leoniak
https://orcid.org/0000-0001-5630-6525
Konsultacje

Przed planowaną konsultacją proszę o kontakt mailowy.


W semestrze letnim 2023/2024:


PONIEDZIAŁEK 13:30 - 14:30 ONLINE! Konsultacje w trybie zdalnym w formie wideokonferencji Moodle Big Blue Button (link)


WTOREK 12:00-13:00 Numer pokoju: B 4.18

Adres

ul. Głęboka 45
20-612 Lublin

O sobie

Zainteresowania naukowe:

- Psychologia środowiskowa

- Interwencje behawioralne względem zachowań prośrodowiskowych

- Psychologia wpływu społecznego

- Eksperyment terenowy w psychologii społecznej

 


Działalność naukowa

Leoniak, K.J., Gazdowska, Z. (2021). Persuasion Wars as a Useful Tool for Teaching Social Influence: A Replication With Direct Measure of Pedagogical Effectiveness. Teaching of Psychology, 48(5), 1-10. doi:10.1177/00986283211048172

Leoniak, K.J., Cwalina, W. (2020). Measuring light-switching behavior using an occupancy and light data logger. Journal of Visualized Experiments, 155, e60771. doi:10.3791/60771 https://www.jove.com/video/60771

Cwalina, W., Leoniak, K. J. (2019). Społeczna odpowiedzialność biznesu jako strategia kształtowania pozytywnego wizerunku i reputacji hotelu. FOLIA TURISTICA, 57.

Leoniak, K.J., Cwalina, W. (2019). The role of normative prompts and norm support cues in promoting light-switching behavior: A field study. Journal of Environmental Psychology, 64, 1-11. https://doi.org/10.1016/j.jenvp.2019.04.014

Leoniak, K. J., Maj, K. (2016). A slice of hygiene: justification and consequence in the persuasiveness of prescriptive and proscriptive signs. Social influence, 11(4), 271-283. https://doi.org/10.1080/15534510.2016.1267663