„Przedsiębiorczość w praktyce – sukcesy i porażki” - wykład ogólnouniwersytecki

Przedsiębiorczość w praktycesukcesy i porażki

wykład ogólnouniwersytecki prowadzony przez praktyków biznesu na platformie MS-Teams (kod dostępu: 4dwtls0, Meeting ID: 311 724 056 246, Passcode: WF4p9c

Gośćmi dr. Bartłomieja Twarowskiego, prof. UMCS są menedżerowie lub właściciele przedsiębiorstw, którzy prezentują swoje ścieżki kariery zawodowej oraz opowiadają o tajnikach sukcesu w biznesie.

 

Znaczna część zaproszonych gości jest absolwentami UMCS, a w szczególności Wydziału Ekonomicznego.

 

Spotkania umożliwiają uczestnikom udział w dyskusji z gośćmi i nawiązywanie z nimi relacji.

 

Najbliższy wykład, w dniu 12.03.24, w godz. 15:00-16:30 poprowadzą:

 

Edyta Wiśniewska z Wydziału Strategii i Przedsiębiorczości Urzędu Miasta Lublin.

Absolwentka prawa na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. Jana Pawła II  oraz studiów podyplomowych z zakresu tłumaczeń poświadczonych i specjalistycznych na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła również Centrum Prawa Amerykańskiego, prowadzone przez KUL we współpracy z Chicago Kent College of Law. Stypendystka programu Erasmus na Uniwersytecie w Leuven w Belgii.

Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublinie, jako koordynator projektów ukierunkowanych na aktywizację zawodową osób bezrobotnych, a także na stanowisku specjalisty ds. projektów międzynarodowych na Lubelskiej Akademii WSEI, przygotowując i realizując projekty dofinansowywane ze środków zewnętrznych, w tym z programu Erasmus Plus.

Lubi podróżować i uczyć się języków obcych. Fanka seriali, zwłaszcza komediowych, muzyki i aktywnego spędzania czasu.

oraz

Rafał Włodarczyk – specjalista ds. rekrutacji i HR. Absolwent psychologii biznesu, aktualnie aktywnie działający w branży HR, z doświadczeniem w agencjach zatrudnienia, firmie szkoleniowej i aktualnie w Contact Center. Przygodę z OEX Voice Contact Center zaczął dwa lata temu i zajmuje się głównie rekrutacjami polskojęzycznymi na stanowiska doradców ds. obsługi klienta, a także kadry wyższego szczebla. Zdecydowanie odnajdujący się i lubiący wyzwania, jakie stawia dynamiczne, ciągle rozwijające się środowisko pracy. 

Beata Nowak – specjalistka ds. rekrutacji i HR z kilkuletnim doświadczeniem w Polsce i za granicą.
Swoją karierę w Voice Contact Center zaczynała od stanowiska doradcy i doskonale zna zarówno ścieżkę kariery, jak i możliwości rozwoju w strukturze firmy, którymi chętnie się z Tobą podzieli. Na co dzień rekrutuje na stanowiska związane z obsługą klienta z językami obcymi, współpracuje z wielokulturowym zespołem z całego świata oraz zajmuje się działaniami employer brandingowymi.

 

Weź udział w spotkaniu i daj się zainspirować historią ludzi sukcesu.

 

#LublinPrzedsiębiorczyiKreatywny 

    Aktualności

    Data dodania
    11 marca 2024