Akademia Przedsiębiorczości UMCS-Santander Universidades 2022 - webinar 24.03

  • Grupa docelowa
    Studenci, Absolwenci, Pracownicy
  • Organizator
    Biuro Rozwoju Kompetencji, Wydział Ekonomiczny UMCS, Santander Universidades
  • Miejsce
    Online

Zapraszamy na pierwszy webinar w piątej edycji Akademii Przedsiębiorczości, w ramach której zaproszeni prelegenci i prelegentki opowiedzą o relacjach w życiu zawodowym. Akademia podobnie jak w poprzednim roku jest realizowana wspólnie z Santander Universidades – obecnie pod hasłem „Biznes to relacje”.

I. Wprowadzenie do Akademii.
Relacje w zespole oraz z otoczeniem zewnętrznym w startupie - jak planować, budować i nie zepsuć - 24 marca 2022 r., godz. 17.00

Uroczyste rozpoczęcie:
prof. dr hab. Dorota Kołodyńska
- Prorektor ds. studentów i jakości kształcenia na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

Prowadzący:
Jacek Lipski – ekspert od budowania strategii marketingowych i planów komunikacji marketingowej. Ma ponad 16 lat doświadczenia w obszarze projektowania modeli biznesowych, propozycji wartości i eksperymentów biznesowych oraz planowania działań internacjonalizacyjnych i marketingowych dla MŚP i startupów. Głównym obszarem doświadczenia zawodowego prelegenta jest marketing strategiczny. Wśród zainteresowań prelegenta można wymienić m. in. koszykówkę w wydaniu europejski (Euroliga i PLK).
 
 Zakres specjalizacji:
- audyty marketingowe i ogólnobiznesowe dla MŚP i startupów,
- projektowanie strategii marketingowych oraz planów komunikacji marketingowej dla MŚP oraz startupów,
- projektowanie strategii rozwoju oraz modeli biznesowych internacjonalizacji dla MŚP.

PODCZAS SPOTKANIA DOWIESZ SIĘ O:
- relacjach w zespole i otoczeniem zewnętrznym jako niedocenianym elementem modelu biznesowego startupu,
- planowaniu i budowie relacji w zespole startupowym, wśród poruszonych zagadnień m.in.: planowanie, zasady budowania i podtrzymywania relacji, dobre praktyki i case studies,
- planowaniu i budowie relacji startupu z otoczeniem zewnętrznym: identyfikacja interesariuszy kluczowych dla startupu, systemowe podejście do budowy i podtrzymywania relacji, dobre praktyki i case studies.

 

    Data dodania
    30 marca 2022