Akademia Przedsiębiorczości UMCS-Santander Universidades 2022 - webinar

  • Grupa docelowa
    Studenci, Absolwenci, Pracownicy
  • Organizator
    Biuro Rozwoju Kompetencji, Wydział Ekonomiczny UMCS, Santander Universidades
  • Miejsce
    Online

Zapraszamy na kolejny webinar w piątej edycji Akademii Przedsiębiorczości, w ramach której zaproszeni prelegenci i prelegentki opowiedzą o relacjach w życiu zawodowym. Akademia podobnie jak w poprzednim roku jest realizowana wspólnie z Santander Universidades – obecnie pod hasłem „Biznes to relacje”.

V. Elementy humanistyczne w komunikacji formalnej – 28 kwietnia 2022 r., godz. 17.00

Prowadzący:

Prof. Jerzy Bralczyk – profesor zwyczajny, polski językoznawca, profesor nauk humanistycznych, specjalista w zakresie języka mediów, reklamy i polityki. Wykładał na  Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie SWPS (obecnie na emeryturze). Autor wielu książek o specyfice języka polskiego. Wśród kluczowych doświadczeń zawodowych profesora można znaleźć przeprowadzenie wykładów dotyczących retoryki.

Zakres specjalizacji:

  • popularyzacja zachowań językowych
  • komunikacja i perswazja publicznej

Dr Lucyna Kirwil – doktor psychologii, wykładowca z Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu SWPS (obecnie na emeryturze). Specjalizuje się w psychologii społecznej, w tym psychologii agresji oraz psychologii mediów. Badała m.in. wpływ treści z mass mediów na emocje, zachowanie oraz relacje między ludźmi. Specjalizująca się w psychologii społecznej i badaniu relacji między ludźmi.

Zakres specjalizacji:

  • psychologia społeczna w zakresie m.in. relacji między ludźmi, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii komunikacji.

 Podczas spotkania dowiesz się o:

  • czynniku zaangażowania osobistego w kontaktach służbowych, oficjalnych, formalnych, także w biznesie,
  • przebiegu komunikacji językowej  w wymiarze personalnym (dzięki zróżnicowanym formom wypowiedzi – słowom, zwrotom) oraz pozawerbalnym.
  • wspólnocie konwencji językowych, czyli wadze zgodności intencji nadawcy z interpretacją odbiorcy.
    Data dodania
    19 kwietnia 2022