Edukacja włączająca

Edukacja włączajaca jako ideologia? Plik do pobrania: 

 

 

Funkcjonowanie uczniów z zaburzeniem ze spektrum autyzmu w szkole

 

 

Trudności w ocenie funkcjonowania poznawczego dzieci

 z zaburzeniem ze spektrum autyzmu

 

 

Skala Prognoz Edukacyjnych jako narzędzie do przesiewowej diagnozy ryzyka trudności w czytaniu

 

 

Czy krój czcionki jest istotny dla płynności czytania u uczniów z dysleksją?

 

Zasady pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim

 

 

 

Domowe środowisko czytelnicze a rozwój umiejętności czytania i pisania

 

 

Standardy diagnozy psychologicznej w praktyce edukacyjnej

 

 

Czy krój czcionki jest istotny dla płynności czytania u uczniów z dysleksją?

 

 

 

Trudności z posługiwaniem się językiem figuratywnym przez uczniów z zaburzeniami neurorozwojowymi

 

 

Problemy diagnostyczne w przypadku zaburzenia ze spektrum autyzmu u dziewczynek

 

Zasady pracy z uczniem ze SPE

 

 

ICF w edukacji - po co?

Projekt pn. "Nauka dla edukacji - Centrum Transferu Wiedzy Psychologicznej w UMCS” finansowany jest z budżetu państwa w ramach programu MEiN Społeczna Odpowiedzialność Nauki.

Wartość projektu: 215 350,00 PLN
Wartość dofinansowania z budżetu państwa: 179 850,00 PLN