Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Centrum Innowacji i Komercjalizacji Badań UMCS przygotowało specjalną ofertę współpracy Uniwersytetu z przedsiębiorcami z branży biotechnologicznej.
W ofercie:
Analizy i badania:
badanie czystości mikrobiologicznej próbek
immobilizacje związków chemicznych na materiałach organicznych, nieorganicznych i polimerowych
opracowanie nośników substancji farmaceutycznych i związków bioaktywnych, implantów polimerowych
analizy biochemiczne związków pochodzenia naturalnego i syntetycznych, w tym polimerów
analizy jakościowo-ilościowe składu chemicznego próbek
obrazowanie 2D i 3D struktur tkanek, komórek oraz innych materiałów
ocena potencjału antynowotworowego, antybakteryjnego, antygrzybiczego, antywirusowego, dezynsekcyjnego i innych próbek związków organicznych i nieorganicznych oraz mieszanin
ocena potencjału antyoksydacyjnego, stężenia wolnych rodników, fenoli, jonów metali oraz związków organicznych itp.
sekwencjonowanie kwasów nukleinowych
Doradztwo w zakresie:
modyfikacji powierzchni materiałów w celu nadania im określonych właściwości
mikrorozmnażania roślin
ochrony przyrody i oczyszczania środowiska, w tym obszarów skażonych chemicznie oraz mikrobiologicznie
otrzymywania hybryd białkowych oraz związków biologicznie aktywnych
Technologie:
bionawożeniowe
bioochronne
bioremediacyjne
modyfikacji powierzchni materiałów
oczyszczania związków chemicznych
oceny jakości surowców i produktów
syntezy związków organicznych, w tym enzymów, peptydów oraz barwników
wydawanie opinii technologicznych
Usługi:
wykonywanie prac zleconych przez podmioty zewnętrzne, w tym np. analiz, syntez, opracowań, ekspertyz
doradztwo biznesowe np. podatkowe, finansowo-księgowe, consultingowe
badanie rynku konsumentów
działania promocyjno-reklamowe i kreowanie wizerunku
przygotowanie koncepcji nowej marki i strategii jej pozycjonowania i komunikacji, oraz rebrandingu marek
przygotowanie planów marketingowych i sprzedażowych produktów i usług
sporządzanie audytów zarządzania konkurencyjnością przedsiębiorstwa, opracowania oraz weryfikacji koncepcji biznesowych
opracowanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu IT
usługi szkoleniowe z zakresu IT oraz HR
ekspertyzy sądowe w sprawach gospodarczych
wsparcie przy rekrutacji nowych pracowników, zarządzanie zasobami ludzkimi i CSR
inne usługi zamawiane, w zależności od indywidualnych potrzeb klienta
Formy współpracy UMCS z biznesem:
współpraca naukowo-badawcza w ramach umów partnerskich i konsorcjów
współudział w projektach współfinansowanych ze środków UE np.: Horyzont 2020, NCBiR, RPO, PO RPW, POIR i inne
współpraca dotycząca udziału studentów i pracowników naukowych w działalności przedsiębiorstw, np.: praktyki, staże